do nosicielek szkiel kontaktowych i akryli

1. Data: 2004-11-22 11:09:08

Temat: Re: [OT] do nosicielek szkiel kontaktowych i akryli
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cnqg18$5br$1@mamut1.aster.pl...

> Nie przesadzaj. Ja miałam paznokcie dłuższe niż 3 mm,

Czy to znaczy, że już nie masz tipsów?
Pytam, bo własnie już wcześniej mnie zastanawiało, jak radzisz sobie w
stajni z takimi paznokciami.
Moja mama nosi tipsy z powodzeniem już ze 2-3 lata i wygląda to świetnie.
Patrząc na jej dłonie samej mi się zachciało. Ale tipserka mojej mamy
powiedziała, że tipsy + stajnia = dużo problemów i zdecydowanie mi
odradziła.
Ponieważ teraz pewnie dużo czasu spędzasz w stajni chciałam się zapytać jak
Ci się udaje pogodzić pielęgnację konia z pięlęgnacją własnych paznokci :))

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-11-22 20:27:08

Temat: Re: do nosicielek szkiel kontaktowych i akryli
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja myślę, że wielu pracodawców nie przyjęłoby do pracy osoby z takimi
> paznokciami. Elegancja to właśnie krótkie, ale pomalowane na neutralny,
> jasny kolor.

Ale tez nie "obgryzione". Obserwacje z autopsji swiadcza, ze najlepsze
wrazenie wywieraja srednio-dlugie paznokcie (jakies 2-6mm za opuszek)
pomalowane bezbarwnym lakierem. Oczywiscie to tylko w moim przypadku, a
ja mam szczescie do ladnych, wyraznych bialych koncowek, wiec jak raz
sie skusilam na frencha, to nie widzialam w ogole roznicy :P

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

YR krem do rak z arnica
Czy ktoś widział?
farba a henna
farba a henna
Sklep internetowy - czy ktoś korzystał z usług?