do okulistow

1. Data: 2005-01-07 08:58:36

Temat: do okulistow
Od: Fumfol <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moj maz jest grafikiem i bardzo duzo czasu spedza przed kompem:(
okulista poradzila mu zeby uzywal "sztucznych lez" aby zapobiec
pieczeniu oczu itp.. maz uzywa kropli o nazwie lacrimal.
Z oczkami lest lepiejnatomiast ja mam pytanie, czy mozna uzywac ich
ciagle nie stosujac przrw, w tym momencie maz zaczal trzecia
buteleczke:) nie wiem, czy mozna uzywac ich np przez caly rok, czy to
nie ma jakiegos negatywnego wplywu na oczka?
Pozdrowionka

Ania

2. Data: 2005-01-07 11:09:03

Temat: Re: do okulistow
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

crlivp$h3l$...@n...onet.pl,
Fumfol <f...@o...pl>:
> [...]
> buteleczke:) nie wiem, czy mozna uzywac ich np przez caly rok, czy to
> nie ma jakiegos negatywnego wplywu na oczka?

Mozna stosowac bez obawy (pilnujac terminow - 4 tyg. od otwarcia butelki,
zakrapiac prawidlowo po umyciu rak), aczkolwiek lacrimal to moze nie jest
najlepszy wybor. Ale tani, jesli mezowi akurat sluzy, to mozna stosowac.

--
Robert

Zanik mniesnia piersiowego
Lekarz i rozpoznanie choroby wenerycznej.
suchy nos
kręgozmyk - leczenie operacyjne
Lekarz prowadzacy a analiza pierwiastkowa włosów