do okulistów - praca na wysokości

1. Data: 2003-05-20 16:49:29

Temat: do okulistów - praca na wysokości
Od: "maly3" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy wada wzroku (-4.75, -4.5) jest przeszkodą do podjęcia pracy na wysokości
powyżej 3m. Czy uzyskałbym zgodę - jakie są uregulowania prawne w tej
sprawie? Słyszałem, że można pracować w soczewkach - czy jest to prawda?

2. Data: 2003-05-20 16:57:23

Temat: Re: do okulistów - praca na wysokości
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maly3" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powyżej 3m. Czy uzyskałbym zgodę - jakie są uregulowania prawne w tej
> sprawie? Słyszałem, że można pracować w soczewkach - czy jest to prawda?

Warunkiem zgody na prace na wysokosci sa:
-pelna ostrosc wzroku bez korekcji
-jezeli jest wada wzroku to mozna uzyskac zgode na prace jedynie w
soczewkach kontaktowych
-prawidlowe widzenie obuoczne ( z conajmniej srednim zakresem fuzji )
-prawidlowe rozpoznawanie barw
-prawidlowe pole widzenia
-prawidlowe ruchy galek ocznych

pozdrawiam
casus
spec. ch.oczu

3. Data: 2003-05-20 18:58:40

Od: "agata" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> soczewkach kontaktowych
> -prawidlowe widzenie obuoczne ( z conajmniej srednim zakresem fuzji )

z tego co pamiętam mam wadę -7 i -6,5...więc chyba nie popracuję na
wysokościach....

4. Data: 2003-05-20 20:04:08

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z tego co pamiętam mam wadę -7 i -6,5...więc chyba nie popracuję na
> wysokościach....

jesli nie masz soczewek - to nie...no i oczywiscie pelnej ostrosci po
wykorygowaniu

casus

wita. w jakich proporcjach mieszac kreatyne i glukoze?
Kredyt hipoteczny w walucie w uni ??
Polpasiec
Do jakiego specjalisty udac sie z takimi objawami (nerki i zoltaczka jednoczesnie)?
zaburzenia rytmu serca?