do posiadaczy piekarnika M5EX

1. Data: 2007-02-17 15:41:50

Temat: do posiadaczy piekarnika M5EX
Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie dotyczące piekarnika M5EX. Czy światełko nad pokrętłem
ustawiania temperatury ma się świecić kiedy pokrętło ustawione jest na 0 a
grzałki są wyłączone?? Jeśli przestawię temp. np. na 50 st. to światełko
gaśnie - to normalne?

Danny
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

2. Data: 2007-02-17 20:05:20

Temat: Re: do posiadaczy piekarnika M5EX
Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danny" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| grzałki są wyłączone?? Jeśli przestawię temp. np. na 50 st. to światełko

U mnie ww. światełko włącza się właśnie przy 50 C.
Przetestowane przed chwilą na zimnym piekarniku.

Pzdr

JKK

3. Data: 2007-02-18 08:33:47

Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Feb 2007 21:05:20 +0100, J_K_K napisał(a):

> U mnie ww. światełko włącza się właśnie przy 50 C.
> Przetestowane przed chwilą na zimnym piekarniku.

a jak go wyłączasz całkowicie, to w jakiej pozycji zostawiasz pokrętła? Bo
jeśli ustawię oba w pionie to nad tym od temp. świeci się światełko.
Wystarczy je przekręcić troszkę w prawo i światełko gaśnie.

4. Data: 2007-02-18 09:15:24

Od: "J_K_K" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

| a jak go wyłączasz całkowicie, to w jakiej pozycji zostawiasz pokrętła?

Dla pewności wszystko wyłączam :-)

|Bo jeśli ustawię oba w pionie to nad tym od temp. świeci się światełko.

To coś nie teges - u mnie to od grzałek ma priorytet nad tym
od temperatury.
W zasadzie wystarczyło by tylko to z lewej wyłączyć.

Pzdr

JKK

5. Data: 2007-02-20 11:39:19

Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Feb 2007 16:41:50 +0100 _Danny_ wrote:

> [...]
> grzałki są wyłączone?? Jeśli przestawię temp. np. na 50 st. to światełko

Nie teges, nic się nei świeci, jak oba są w pionie w górę..

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org

Sprzedam wkrętarke
[RTV} drugie gniazdko: przelotowe czy rozgałęźnik ?
Pytanie o płytę grzewczą....
Odkurzacze Wodnik i Aquario
ustawienie kuchenki gazowej a przepisy