do użytkowników pralek 'Electrolux 1021 Timeline' i 'Bosch WFC2067' lub 'WFCX2061'

1. Data: 2005-11-07 15:00:45

Temat: do użytkowników pralek 'Electrolux 1021 Timeline' i 'Bosch WFC2067' lub 'WFCX2061'
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to za dziwna funkcja "1/2 wsadu" skoro ma automatykę wagową? (Jak to
działa?)
Czy we wszystkich programach pralka bierze do ostatniego płukania płyn do
płukania?
Jak jest z dokładaniem ciuchów po rozpoczęciu prania?
Ile trwa normalne pranie na 40stC?
--
___________________________________________MAT______
__

2. Data: 2005-11-10 13:27:52

Temat: Re: do użytkowników pralek Whirpool [toploader]
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

O, cos mi przyszło do głowy.
Pralka Whirpool ładowana od góry ma cztery przegródki w klapie zamykajacej bęben: w
tym osobno na płyn zmiekczajacy, a
osobno na płyn wybielający.
W którym momencie z którego pojemnika pobiera??
JaC

3. Data: 2005-11-10 14:47:19

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pralka Whirpool ładowana od góry ma cztery przegródki w klapie zamykajacej
bęben: w tym osobno na płyn zmiekczajacy, a
> osobno na płyn wybielający.

Chyba słusznie, choć nietypowo. W Polarze też tak jest, ale to ten sam
producent.

> W którym momencie z którego pojemnika pobiera??

Wynika z instrukcji i z logiki. Płyn do płukania bierze do ostatniego
płukania, a krochmal to nie wiem, bo nigdy nie krochmaliłem i nas to nie
interesowało.
--
__

Sprzet firmy Fagor