dobieranie podkladu

1. Data: 2002-11-18 08:07:12

Temat: dobieranie podkladu
Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak dobieracie sobie kolor fluidu czy pudru. Ja wiem, ze ma byc najlepiej
dokladnie taki jak kolor skory lub o ton jasniejszy, ale przeciez w sklepach
kosemtycznych jest przewaznie sztuczne swiatlo, a poza tym wg mnie twarz ma
inny odcien niz np. nadgarstki (a podobno tam sie sparwdza odcien) - chocby
dlatego, ze jest wiecej na slonce wystawiana.

1. Data: 2002-11-18 08:45:21

Temat: Re: dobieranie podkladu
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anetta" wrote:

> [...]
> poza tym wg mnie twarz ma inny odcien niz np. nadgarstki (a podobno
> tam sie sparwdza odcien) - chocby dlatego, ze jest wiecej na slonce

1. Sprawdzam na twarzy, bo sprawdzanie gdzi eindziej mija sie z celem,
2. Po podejsciu do okna, drzwi - ekspedientka milutko mnie informuje czy to
odpowiedni odcien czy nie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2002-11-18 08:50:47

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
chocby
> dlatego, ze jest wiecej na slonce wystawiana.

Najlepiej na lini szczeki i szyji przy swietle dziennym, czyli wypadaloby
wziac probke... Na rece mozna sobie konsystencje sprawdzic. Mozna tez isc do
sklepu bez nalozonego podkladu, pomalowac sie i potem ogladac... A jak nie
mozna sie zdecydowac te zawsze lepiej kupic ton jasniejszy niz ciemniejszy
bo po pierwsze zawsze mozna go przyciemnic jakims pudrem, po drugie pod
wplywem ciepla wydzielacego przez skore podklad troszke ciemnieje, a po
trzecie ciemniejszy podklad niz cera wyglada duzo gorzej niz pomylka o ton w
druga strone.
DominikaNM

1. Data: 2002-11-18 09:00:41

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Sprawdzam na twarzy, bo sprawdzanie gdzi eindziej mija sie z celem,
> 2. Po podejsciu do okna, drzwi - ekspedientka milutko mnie informuje czy
> odpowiedni odcien czy nie.

No a jak w drogerii nie ma okna? Np. w Sephorze? (znam taka bez okien :)) )
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-18 09:01:50

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

taki jak kolor skory lub o ton jasniejszy,
jest przewaznie sztuczne swiatlo,

Ja dobieram kolor podkładu do koloru szyi (wtedy nie widać "maski" na twarzy),
tzn: rozsmarowuję sobe na szyi nieco podkładu z testera i wychodzę na dwór na
jakieś 20 minut, żeby ocenić jak podkład się zachowuje (często na początku
podkłady są bardziej różowe, a potem to zabarwienie znika) i czy nie widać go w
świetle dziennym.

1. Data: 2002-11-18 09:22:03

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" wrote:

> No a jak w drogerii nie ma okna? Np. w Sephorze? (znam taka bez okien
> :)) ) Kruszyna

Nie kupuje podkładow w Sephorze,
mam swoja ukochana perfumerie,
jeszcze bardziej ukochana sprzedawczynie,
która na pierwszy rzut oka umie dobrac mi odpowiedni kolorek :)

No ale jesli juz w Sephorze - to chyba konieczna jest wycieczka z kolezanka
( i lusterkiem jesli zaufanie nie jest bezgraniczne). Sposob postepowania:
1. paćkamy buźke
2. w towarzystwie kolezanki wychodzimy na swieze powietrze
3. ogladamy efekt popaćkania
4. jesli efeket Ok - kupujemy, jesli efekt nie Ok - powtarzamy punkt nr 1
;-)))

1. Data: 2002-11-18 09:51:43

Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie kupuje podkładow w Sephorze,
> mam swoja ukochana perfumerie,
> jeszcze bardziej ukochana sprzedawczynie,
> która na pierwszy rzut oka umie dobrac mi odpowiedni kolorek :)

Musze powiedziec, ze w Sephorze jest ok, przynajmniej w Lodzi. Raz, ze mozna
sie zapisac na makijaz i pani ci dopierze kolor z danej firmy, a dwa, ze
jest duzy wybor testerow. zawsze cos sie dobierze. I chyba te ekspedientki
tez sa jakos szkolone i koncza kursy wizazu - bo sprawiaja wrazenie
znajacych sie na rzeczy :))

1. Data: 2002-11-18 09:55:25

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie kupuje podkładow w Sephorze,
> mam swoja ukochana perfumerie,
> jeszcze bardziej ukochana sprzedawczynie,
> która na pierwszy rzut oka umie dobrac mi odpowiedni kolorek :)

aaaaa, no to tylko pozazdoscic ;))))
A w Sephorze rzeczywiscie jest strasznie ciemno. Jakos wszystkie, ktore
znam, sa bez okien (no bo w hipermarketach, albo gdzies tam) i rzeczywiscie
ciezko tam jest dobrac odcien. Swiatlo jest zupelnie inne.

> [...]
> 3. ogladamy efekt popaćkania
> 4. jesli efeket Ok - kupujemy, jesli efekt nie Ok - powtarzamy punkt nr 1

No sposob jak najbardziej ok. Tylko do tego wyjscia tak straaaasznie daleko
;))))
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-11-18 10:01:00

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anetta" wrote:

> [...]
> chyba te ekspedientki tez sa jakos szkolone i koncza kursy wizazu -
> bo sprawiaja wrazenie znajacych sie na rzeczy :))

Ale ja nei twierdze ze jest źle w Sephorze :)
W Poznaniu jest bardzo ok, zwłaszcza ostatnio jak obsada sie nieco zmieniła.
Tyle ze ja po prostu jestem wierna klientka,
i w Sephorze to kupuje ichnie kosmetyki niedostepne gdzieindziej, i niejako
przy okazji, bo własciwi eoni to sa juz poza Poznaniem.
A w mojej ukochanej perfumerii - no maja mnie, i beda miec jeszcze pewnei
przez długie lata.
No i w tej perfumerii tez czesto sa robione makijaze - to juz chyaab
standard. To znaczy nie wiem czy mozna ot tak sie zapisac, bo do mnie zawzse
dzownia i sie pytaja czy byłabym zainteresowana.

1. Data: 2002-11-18 10:01:18

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" wrote:

> No sposob jak najbardziej ok. Tylko do tego wyjscia tak straaaasznie
> daleko ;))))
> Kruszyna

Ruch to zdrowie :PPP :))
--