dobra farba do pasemek?

1. Data: 2005-05-01 07:07:49

Temat: dobra farba do pasemek?
Od: "kAtArZyNa" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
[przepraszam, ze wysyłam jeszcze raz ale moj post niechcacy podpiął sie pod
inny post...]
mam problem-mojej fryzjerce zabrakło farby, której uzywa zawsze do włosów,
niestety w ciągu nastepnych kilku dni nie bedzie mogła po nią jechac, a ja w
sobote wyjeżdzam i chciałam miec "zrobione włosy". moja fryzjerka twierdzi,
ze po dostepnych w sklepach farbach przy rozjasnioniu pasemka wychodzącą
zółte [ona kupuje farby do zakładu fryzjerskiego, wiec sa insze niz w
sklepie] czy zgadzacie się z ta opinią? bo kusi mnie zeby kupic zwykła farbe
i taką zrobic ale zółtych pasemek nie chce miec:( a moze jakas farba godna
polecenia kolorująca na srebrno?

1. Data: 2005-05-01 08:15:05

Temat: Re: dobra farba do pasemek?
Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja fryzjerka twierdzi,
> ze po dostepnych w sklepach farbach przy rozjasnioniu pasemka wychodzącą
> zółte [ona kupuje farby do zakładu fryzjerskiego, wiec sa insze niz w
> sklepie] czy zgadzacie się z ta opinią?

Taaaaaaaak! Kiedys na tydzien przed weselem (na szczescie nie moim)
kolezanka (fryzjerka) robila mi pasemka w domu, sklepowa farba. Po
zmyciu farby ujrzalam sie w kolorze zoltka (nawet nie wiem jak ten kolor
opisac, zebyscie wiedzialy o jaki chodzi)! Ohyda...Na drugi dzien do
salonu, ale i tak duzo to nie dalo. Moze to byla po prostu kiepska farba
(nie pamietam jaka to byla), ale farbowanie w domu mialam jedno i o to
jedno za duzo. Od tamtej pory tylko salon i sprawdzony fryzjer.
pozdrawiam
femme

płaski brzuszek, jak?
farba do włosów
krem pod makijaz
Szampon do wlosow normalnych\przetluszczaj acych sie
Czy ktos wie?