dobry krem pod oczy -jaki?

From: "magdala" <m...@o...no>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: dobry krem pod oczy -jaki?
Date: Wed, 9 Mar 2005 10:53:26 +0100

Czy moglybyscie mi polecic krem pod oczy ewentualnie serum ,z ktorego
bylyscie naprawde zadowolone.Chodzi mi o taki krem ,ktory niweluje widocznie
zmarszczki i cienie pod oczami jednoczesnie.Taki w sam raz dla
35-latki:).Chodzi mi o kremy z gornej polki.W tej chwili uzywam Defining Eye
Brightener Elizabeth Arden ale nie jestem szczegolnie z dzialania
zadowolona.
pozdrawiam MH