dobry urolog - kraków

1. Data: 2003-06-26 21:09:22

Temat: dobry urolog - kraków
Od: "kk" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje dobrego urologa w Krakowie. Mam zle doswiadczenia z dwoma, ktorzy
nie traktowali tematu powaznie. W ciagu 6 miesiecy leczenia za kazdym razem
mialem inna diagnoze. I chyba za kazdym razem bledna. Szukam kogos, kto
naprawde traktuje powaznie swoja prace a nie tylko jako sposob zarabiania
pieniedzy. Przykro mi jesli kogos urazilem. Prosze o jakies informacje. Mam
nadieje, ze istnieje jakis niekwestionowany ekspert...

krzysiek