dodatek :)

1. Data: 2003-12-08 22:29:49

Temat: Re: dodatek :)
Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madrin <m...@w...pl> napisał(a):
> brokat jest czarny, a te rozyczki raczej takie szare,
> wiec sama juz nie wiem :(

Czarna suknia, ciemne wlosy, srebrnoszara bizuteria, a
do tego bezbarwny makijaz - w nocy mozesz wygladac
troche smutno i blado. Zdecydowalabym sie na kolorowa
szminke, troche delikatnego rozu na policzki, w
odcieniu pasujacym do Twojej urody, a kolor różyczek we
wlosach dobrala w zaleznosci od koloru makijazu.
Nina

1. Data: 2003-12-09 00:23:28

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Dec 2003 22:43:15 +0100, Madrin <m...@w...pl> wrote:
:
: Użytkownik Iris <i...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
: napisał:br2qqs$qut$...@k...man.lodz.pl...
: > Hmm... jesli brokat tej sukienki jest srebrny plus
: > srebrna bizuteria, a do tego jeszcze srebrne wsuwki, to
: > moze stworzyc wrazenie nadmiernego przesycenia tym
: > kolorem. Nie pomyslalas o wprowadzeniu trzeciego koloru
: > (tak zwykle robia projektanci), na przyklad
: > ciemnoczerwonego(pąsowego), albo przynajmniej bialego,
: > jak sugeruje Kamila?
: > Nina
:
: brokat jest czarny, a te rozyczki raczej takie szare,
: wiec sama juz nie wiem :(

zdecydowanie czerwone albo biale. chyba, ze masz jeszcze jakis ulubiony
kolor, ktory ci pasuje (np. turkusowy :))

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-12-09 08:30:40

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madrin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> no ja wlasciwie myslalam nad blyszczykiem
> takim przezroczystym... :)

ja bym tutaj poszla tropem tej czerwonej szminki. Przy ciemnych wlosach,
bordowa szminka bedzie swietnym wieczorowym wykonczeniem. I do tego bordowe
rozyczki :)

Krusz.
--
"Primum non stresere... "

Skinorem
Crostki i wypryski na glowie - jak zaradzic
rozcienczyc balsam?
samoopalacz
jak to z tym chromem jest?