dodatek na zagospodarowanie

1. Data: 2008-07-19 17:20:25

Temat: dodatek na zagospodarowanie
Od: "strzepaty" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
mam za sobą pierwszy rok pracy jako nauczyciel kontraktowy, dostałam dodatek
na zagospodarowanie lecz od przyszłego roku szkolnego przechodzę do innej
szkoły. Czy muszę zwrócić dodatek, czy mogę go zatrzymać?
Dziękuję za pomoc.

2. Data: 2008-07-21 08:32:17

Temat: Re: dodatek na zagospodarowanie
Od: Benek <benetto@[usunto]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Jul 2008 19:20:25 +0200, "strzepaty"
<s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>na zagospodarowanie lecz od przyszłego roku szkolnego przechodzę do innej
>szkoły. Czy muszę zwrócić dodatek, czy mogę go zatrzymać?

Witam.

Z tego, co było kilka lat temu, to jeśli się pracuje jako nauczyciel w
szkole państwowej, to nie trzeba było oddawać tego dodatku. Nadal jesteś
pracownikiem, tylko w innym miejscu.

Nie wiem jak to wygląda w przypadku przejścia do szkoły prywatnej.

Kiedyś trzeba było przepracować w szkole 3 lata, aby zachować zasiłek.

Ja po 2 latach pracy w szkole w związku z tym, że dyrektor nie chciał
zawrzeć ze mną kolejnej umowy (już na czas nieokreślony), musiałbym
oddawać 1/3 zasiłku albo pisać podanie o umorzenie. Podanie to nie
kierujemy do dyrektora szkoły, tylko do organu prowadzącego - gimina lub
urząd miasta.
Wybrałem drugą opcje, bo nie znalazłem pracy jako nauczyciel i dyro
poszedł mi na rękę.

Tak było kilka lat temu....

zostane nauczycielem??
technik farmaceutyczny http://medyk.zgora.pl/in dex.php?option=com_conte nt&task=view&id=83&Itemi d=38
[szukam] Uczelnia wyższa w Warszawie, kierunek TURYSTYKA I REKREACJA
Polski Uniwersytet Wirtualny - pytanie
targi zdrowia i urody afrodyta bydgoszcz kurs masaz tajski kursy masazu tajskiego szkolenie masazy tajskich szkola jogi masaze orientalne