[doniesienie] gdzie biusciaste kupuja kostiumy!?

1. Data: 2005-07-01 17:29:42

Temat: [doniesienie] gdzie biusciaste kupuja kostiumy!?
Od: "/Agalay" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam to gdzies, wydam nawet 300zl na kostium, byle byl wreszcie dobry.
No i co? No i nic. Zeszlam cale miasto za dwuczesciowym (Kraków) i nie ma.
"Dzien dobry, jest cos w miseczce D" Odpowiedz pada z durnym usmieszkiem
"najwieksze C"
Oblazlam triumphy, calzedonia (rozpacz, nawet tam nie idzcie, rozmiar biustu
rosnie z rozmiarem pod biustem a ceny o polowe za duze do jakosci), galerie
centrum, sklepy sportowe (tam maja tylko w wiekszosci B), jedyne co bylo
dobre to felina za 250zl ale jakos sie zle czulam, wiem nie powinnam
wybrzydzac ;) Schiesser tez mnie rozlozyl na lopatki. Wszystkie tanie typu
atlantic odpadaja bo nie trzymaja.
Gdzie mam kupic kostium. Rozmiar 40D/E? Cena max 300zl.
Nie bylam jeszcze w NICO, a poza tym to nie wiem.
Internet? Gdzie?
Bylam na biust.pl to w moim rozmiarze jest tylko wlasnie felina, no ale ja
wiem. Zadna rewelacja za ceny ~300zl, poza tym majciory do nich sa jakies
dziwne. Moze jest gdzies wiekszy wybor?
trafiłam na jeden piękny sklep, w którym bylyby kostiumy na mnie, ale po
500zl, po prostu tyle nie dam.
Ratunku. Biustonosze nosze 75e, 80d/e.
Gdzie kupilyscie swoje kostiumy, zaraz mi tu pisac?!
Pozdrowienia :)

1. Data: 2005-07-01 18:09:51

Od: Renya <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

/Agalay napisał(a):
> Mam to gdzies,

Będzie z letka ot - niebiuściasta kupiła w Hendersonie piękne 70A za
jakieś 70 zł, z ładnym push-upem :) Może ta firma ma też pełną rozmiarówkę?

--
Renya

1. Data: 2005-07-01 18:13:22

Od: "Qciara" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

> Gdzie kupilyscie swoje kostiumy, zaraz mi tu pisac?!

No ja kupiłam właśnie Felinę, bo wszystko inne odpada w przedbiegach. Model
z zeszłego sezonu, więc nie 500 a połowa ceny. Kupiłam w Gliwicach. Jeszcze
w niektórych Triumphach coś było, ale niebieski i czarny to zdecydowanie nie
moje kolory.
Ostatnio w ramach spamu dostałam reklamę sklepu internetowego .. coś
sklep.novella.pl czy jakoś. Ceny BARDZO przystępne, rozmiarówka ok, no ale
nie ręczę za jakość :-/
W New Yorkerze można kupić górę i dół osobno, ale nie wiem czy mają do D, bo
nawet nie patrzyłam ( ogólnie całkiem fajne stroje ).
Powodzenia.

Qciara

1. Data: 2005-07-01 18:20:49

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

/Agalay wrote:
> [...]
> usmieszkiem "najwieksze C"
> Ratunku. Biustonosze nosze 75e, 80d/e.
> Gdzie kupilyscie swoje kostiumy, zaraz mi tu pisac?!

Napisze milionowy raz [nie patrzylas w archiwum] :)
Firma RONTIL. Sklep firmowy w Krakowie.
http://www.rontil.com.pl
Adres: Kraków 31-123, ul.Krupnicza 9
Tel./Fax: +48(12) 421 15 68; +48(12) 431 99 11
eMail: b...@r...com.pl
Godziny otwarcia: pn. - pt. 10-18, sob. 10-14

Pojechalam specjalnie tam po kostium dwuczesciowy [jestem z Rzeszowa]. Gora
to 75E a majtki M. Maja stroje z oddzielnie rozmiarowka dolu i gory. Stroj
turkusowy mieniacy sie jak tafta. Bardzo ladny. Ale co z tego jak mi juz
biust od tamtego czasu urosl do G :(

Zazula

1. Data: 2005-07-01 18:37:42

Od: "/Agalay" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qciara" <Q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [ciach]

> No ja kupiłam właśnie Felinę, bo wszystko inne odpada w przedbiegach.

No bardzo smieszne ;)
Ja juz nigdzie nie trafilam na wyprzedaz :(
Dzieki, pozdrowki :)

1. Data: 2005-07-01 18:39:27

Od: "/Agalay" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> Napisze milionowy raz [nie patrzylas w archiwum] :)
> Firma RONTIL. Sklep firmowy w Krakowie.
> http://www.rontil.com.pl

bije sie w piers, nie sprawdzilam archiwum ;) Jakos tym razem na to nie
wpadlam.
Ha! Dzis tez mi jedn akobieta polecila te hurtownie, bylam obok, ale zawialo
mnie w strone miasta a nie krupniczej. dobra kobieto, powiedz jak z
jakoscia?
Mozna porownac np. do triumpha albo innych?
MUSZE sie tam wybrac :)
Dzieki :)

1. Data: 2005-07-01 19:50:15

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

/Agalay wrote:
> dobra kobieto, powiedz
> jak z jakoscia?
> Mozna porownac np. do triumpha albo innych?

Nie wiem jak inne bo ja na siebie w ogole nie moge nic kupic :) Ale ten
sprawowal sie ok [dalej jest jak nowy tylko malawy]. Za to moja mama prawie
codziennie chodzila na basen przez rok w ich stroju i go nie ruszylo. Nawet
nie robia sie zaciagniecia. Tak samo jej dwuczesciowy - po intensywnych
kapielach w morzu przez 3 sezony jest jak nowka.

Zazula

1. Data: 2005-07-01 19:54:47

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:
> Firma RONTIL. Sklep firmowy w Krakowie.

Wlasnie dostalam odpowiedz od Rontil czy mozna uszyc indywidualnie rozmiar
G/H - niestety nie. Ale zasugerowno mi firme RIVAGE http://www.rivage.pl/
nie znam ich ale podaje od razu.

Zazula

1. Data: 2005-07-01 19:58:23

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/Agalay" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> Oblazlam triumphy, calzedonia (rozpacz, nawet tam nie idzcie, rozmiar
biustu
> rosnie z rozmiarem pod biustem a ceny o polowe za duze do jakosci

Myślę, że taki fenomen dotyczy wszystkich rozmiarów. Ja nie mam biustu
dużego, ale obwód mam stosunkowo duży jak na rozmiar miseczek. I tak bardzo
trudno jest znaleźć, powiedzmy, 80 B. Oczywiście, nie mam może takich
problemów jak wy, ale często w sklepach nabawiam się kompleksów...

Maja

1. Data: 2005-07-01 20:08:58

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ratunku. Biustonosze nosze 75e, 80d/e.
> Gdzie kupilyscie swoje kostiumy, zaraz mi tu pisac?!

http://www.bellissima.com.pl/

http://www.avocado.com.pl/

almadka

pas sauna