doradca podatkowy egzamin testy kazusy Supermemo

1. Data: 2006-12-07 14:58:16

Temat: doradca podatkowy egzamin testy kazusy Supermemo
Od: "pp" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz sie nauczyc 1270 pytan do egzaminu na Doradce Podatkowego ?

OFERUJĘ :

- rozwiazane najnowsze testy z podaniem pelnej podstawy prawnej w

wersji PDF za 39,99 PLN

- odpowiedzi na 50 najnowszych kazusow egzaminacyjnych za 75 PLN
czyli zaledwie 1,5 PLN za 1 kazus

- kolekcje bazy wiedzy w formacie Supermemo ulatwiajaca nauczenie sie
wszystkich testow na egzamin na Doradce Podatkowego za 100 PLN

CO ZAWIERA WERSJA PDF?
==========================
Sa to odpowiedzi na pytania zgodne z najnowsza lista na egzamin z

grudnia 2006
Wersja PDF zawiera pelna podstawe prawna - konkretny artykul by
KAZDY mogl sie przekonac osobiscie ze odpowiedz podana przeze mnie
jest prawidlowa

CO ZAWIERAJA KAZUSY?
====================
KAZUSY czyli przypadki prawne, ktore sa badane na egzaminie wymagaja
zajecia stanowiska przez kandydata na doradce w okreslonej sprawie w

imieniu klienta.(Zupelnie jak w rzeczywistej pracy doradcy)

Przypadek moze dotyczy nienaleznie pobranego podatku, wymierzonej kary,

naliczonych odstetek jak na przyklad zwrotu akcyzy za kupiony w

Niemczech samochod.

Na czesci pisemnej dozwolone jest posiadanie WYLACZNIE przepisow,

Ordynacji itp - jest rygorystycznie egzekwowany zakaz posiadania aktow

prawnych z komentarzami czy innych notatek.

Stad b. wazne jest wyrobienie sobie nazwyku na dany kazus - Aha, ten

kazus dotyczy tego i tego to bedzie taka podstawa prawna i taki wywod

logiczny.

Dokladnie w ten sposob opracowane sa kazusy(we wspolpracy z kancelaria

podatkowa) - zawieraja opis sytuacji, podkreslenie na jaka podstawe

prawna bedziemy sie powolywac oraz wzor pisma procesowego.

CO ZAWIERA KOLEKCJA PYTAN TESTOWYCH SUPERMEMO?
Kolekcja zawiera wszystkie aktualne pytani testowe gotowe do

zaimportowania do programu - bazy Supermemo.

Z JAKIM SUPERMEMO DZIALA KOLEKCJA ?
===================================
Baza ta dziala z wszystkimi wersjami Supermemo - 98,2000,2002,2004

Najnowsza wersja programu Supermemo 2004 jest do nabycia na stronie
www.supermemo.pl

Na oficjalnej stronie dostepna jest tez calkowicie bezplatna wersja

Supermemo 98, ktora doskonale wspoldziala z oferowana przeze mnie

kolekcja.

A jezeli nie widac roznicy - to po przeplacac ?:)

DLACZEGO NAUKA METODA SUPERMEMO JEST LEPSZA ?
Baza danych w systemie Supermemo, wspomaga proces
zapamietywania poprzez tworzenie algorytmu Twojego "zapominania".

Na podstawie twoich odpowiedzi na poszczegolne pytania tworzy

harmonogram przypomnień, szczegolnie czesto przypomina te pytania, z

ktorymi miales najwiecej problemow !

Nie musisz sleczec nad ksiazkami - wystarczy przez 2 tygodnie

codziennie rozwiazywac testy za pomoca Supermemo przez 1,5 godziny
a GWARANTUJE ze zdasz czesc testowa !

JAKA MAM GWARANCJE ZE TA OFERTA JEST PRAWDZIWA

O mnie swiadcza opinie na Swistak.pl, Allegro.pl i ebay.pl
- ZADNEJ OCENY NEGATYWNEJ A NA ALLEGRO PONAD 125 TRANSAKCJI !!!

Co do skuteczności zdawania kilka dni temu dostałem SMS-a o ponizszej

treści:
"Zdany egzamin pisemny na doradce, 94% z testu i 90% ze skargi do WSA.
Teraz tylko ustny:) Jeszcze raz dzieki za pomoc i pozdrawiam JC"

CHCE ZOBACZYC JAKIES TESTY
====================================
Testy jak dziala Supermemo sa tu:
http://www.chip.pl/arts/archiwum/kts/printversion/pr
intversion_68913.html
http://www.supermemo.com/english/summary.htm

Rewelacyjne wymagania sprzetowe:
Procesor Pentium do 133 MHz
8 MB RAM
Windows 95, 98,2000. Windows ME, Windows XP
Okolo 15 MB wolnego miejsca
Grafika 640 x 480, VGA
CD ROM

CHCIALBYM NAJPIERW ZOBACZYC CZY MI SIE SPODOBA
Na maila wysylam ZA DARMO wersje demo w ktorej mozna zapoznac sie z

oferowanymi przeze mnie materialami i zobaczyc jak bardzo sa

profesjonalnie przygotowane i skuteczne

Napisz:
k...@y...com

PRAWA AUTORSKIE:
================
Oferowana przeze mnie kolekcja baz danych jest wylacznie mojego

autorstwa.

Znak towarowy oraz technologia Supermemo sa wlasnoscia firmy Supermemo
World ul.R. Maya 61 Poznan

KONTAKT
=======
Moj nick na www.allegro.pl - LuckyLukeZeglarz