[nieco ot] Książka Passwort Deutsch 2

1. Data: 2006-12-13 17:18:40

Temat: [nieco ot] Książka Passwort Deutsch 2
Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam

Potrzebna mi *jak najszybciej* książka metodyczna dla nauczyciela Passwort
Deutsch 2. Dokłądnie potrzebne mi są testy 10 i 11 wraz z odpowiedziami
Książka jest dla 2 klasy Liceum - spytajcie Waszych dzieciaków czy mają -
byłbym wdzięczny a nawet zapłace !

Możliwy najszybszy kontakt:
GG: 6605701
bugatti[wytnij_to]1...@w...pl

Pozdr

PS. Jeśli to NTG to przepraszam.

--
Bugatti

PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L |
Graphic: ATi 48l/100KM | Display: eL Dźi | Keyboard: Szajusng | Mouse: Miki