doświadczona pani dziekan

121. Data: 2008-04-25 12:17:47

Temat: Re: doświadczona pani dziekan
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 24 Apr 2008 23:56:24 +0200, michal napisał(a):

> Historia go zabije! ;)

On tylko krzewi SWOJĄ wiarę :-)
Nie wierzyć w nic to też wiara w coś - w to, że nic nie ma :-)
A pewność gdzie?
;-PPP
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

122. Data: 2008-04-25 12:30:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Apr 2008 03:57:06 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Jaka? Jaka historia? Jak na razie, to Europa robi sie co raz bardziej
> laicka. We Francji, w Hiszpani, w Niemczech koscioly zamienia sie w
> garaze, lub magazyny. W Lubece widzialem nocny klub, w bylym kocielnym
> budynku. Jasne ze jak chodzi o obiekty zabytkowe to szkoda ich, i
> straty moga byc ogromne, ale nowa "architektora" moze jeszcze sie
> przydac do swieckich zadan.

Cóż, widzę, że to wlaśnie opisane zjawiska Cię przekonują do słuszności
Twojej, a nie innej... wiary, na zasadzie "skoro Panbócek widzi i nie
grzmi, to ani chybi usnoł i taki znowu mocny nie jest, jak go malujom..."
:-PPP

123. Data: 2008-04-25 12:31:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Apr 2008 04:00:12 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Wiary nie ma!

Jak to? Przecież Ty wierzysz, że nie wierzysz...
;-PPP

124. Data: 2008-04-25 12:48:23

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 13:19, tren R <t...@g...com> wrote:

> o kurcze, a musisz?

Nie, i nie przeczytalem.

125. Data: 2008-04-25 13:08:45

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 14:17, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> On tylko krzewi SWOJĄ wiarę :-)
> Nie wierzyć w nic to też wiara w coś - w to, że nic nie ma :-)
> A pewność gdzie?
> ;-PPP
> --
> XL wiosenna :-)

A gdzie jest "to", czego nie ma? Jezeli nie ma, to gdzie sie znajduje
"to" czego nie ma? Jezeli "cos" jest w Twoim mozgu to nie znaczy ze
"to" gdzies jest poza Twoim mozgiem, jezeli "to" nie jest
weryfikowalne obiektywnie. Nie znaczy tez, ze moj mozg jest podobny do
Twojego mozgu. Moj mozg nie generuje pojecia wiary w ogole. Dymam
wiare! Nie jest mi potrzebna do niczego. Mentalnie nie jestm podobny
do Ciebie. Zatem nie przypisuj mi swoich odczuc i emocji. Sa ludzie,
ktorzy wierza, i sa tacy ktorzy nie wierza.

J-23 Flegiel von Trop

J-23 Flegiel von Trop

126. Data: 2008-04-25 13:15:51

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 14:30, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Twojej, a nie innej... wiary, na zasadzie "skoro Panbócek widzi i nie
> grzmi, to ani chybi usnoł i taki znowu mocny nie jest, jak go malujom..."

Kobieto bredzisz. Ja o chlebie, a Ty o niebie. Napisalem o procesie
laicyzacji Europy, a Ty znow o jakiejs wierze, i o jakim "panbucku".
To sa Twoje projekcje mysli, ktore mi bezpodstawnie przypisujesz. Ja
tak nie mysle. Nie stawiam sobie takich problemow, do rozwazan. To
generuje Twoj umysl. Moj, jak juz napisalem jest inny. Ludzie sa
rozni, warto o tym pamietac.

J-23 Flegiel von Trop

127. Data: 2008-04-25 13:26:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Apr 2008 06:15:51 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Kobieto bredzisz. Ja o chlebie, a Ty o niebie.

Człowieku, czy Ty naprawdę nie rozumiesz, że nie rozumiesz i nigdy nie
zrozumiesz? Grochem o ścianę. Nie ta plaszczyzna (żeby nie powiedzieć
poziom...).
Twoja wiara "w nic" jest bardzo silną wiarą, zazdroszczę samozaparcia, bo
ani przez chwilę nie wątpisz, choć podobnie jak ja w mojej nie masz żadnego
dowodu na jej słuszność ;-P

128. Data: 2008-04-25 13:41:57

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 15:26, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> ani przez chwilę nie wątpisz, choć podobnie jak ja w mojej nie masz żadnego

No wyjelas mi to z ust, ze sie tak 'brzydko' wyraze :)

Fra

129. Data: 2008-04-25 14:39:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Apr 2008 06:41:57 -0700 (PDT), Fragile napisał(a):

> No wyjelas mi to z ust, ze sie tak 'brzydko' wyraze :)

Na tym polega XL-owatość, aby wyjmować to, czego się nie włożyło, a w
dodatku żeby tego wyjętego nie ubyło tam, skąd się to wyjmuje, jednym
słowem aby tego wyjętego zrobiło się więcej na skutek samego wyjmowania.
Robić więcej poprzez wkładanie to byle chłop potrafi ;-PPP
//No dobrrrra, każda okazja jest dla mnie dobrrrra do samouwielbiania
się... ;-)

130. Data: 2008-04-25 14:43:35

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 15:08, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> ktorzy wierza, i sa tacy ktorzy nie wierza.
>
> J-23 Flegiel von Trop
>
> J-23 Flegiel von Trop- Ukryj cytowany tekst -

Dupogłów, gdzie ty masz musk?

z kamera wsrod ludzi
Prośba o parę zdań na temat dziwnego zachowania.
wykładowcy na start
Chromolę głupie gwiazdki w Googlu...
Testy projekcyjne - poszukuję materiałów