drętwienie palców

1. Data: 2001-08-04 16:07:21

Temat: drętwienie palców
Od: "maciek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

od poltora tyg. mam zdretwialy serdeczny palec u lewej reki, poza tym bola
mnie plecy, na nich mam "plamy" pozbawione czucia.
rano boli mnie klatka piersiowa, do tego stopnia ze jest to przyczyna
obudzenia sie.
czy te wszystkie objawy moga byc zwiazane z kregosluopem?

dzieki za jakiekolwiek info

2. Data: 2001-08-04 17:35:01

Temat: Odp: drętwienie palców
Od: "Birma" <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek" <m...@g...pl> napisał w
wiadomości news:9kh4jp$a34$1@news.tpi.pl...
> [...]
ze jest to przyczyna
> obudzenia sie.
> czy te wszystkie objawy moga byc zwiazane z

Nie jestem lekarzem, ale uwazam ze tak. Kregi
szyjne. jezeli sa zmiany w kregach szyjnych, to
pewnie sa tez w piersiowych i ledzwiowych.
Powinienes przeswietlic kregoslup.

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2001-08-04 21:46:59

Temat: Re: drętwienie palców
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie jestem lekarzem, ale uwazam ze tak. Kregi
> szyjne. jezeli sa zmiany w kregach szyjnych, to
> pewnie sa tez w piersiowych i ledzwiowych.

Biegiem do neurologa !!!!!!!!
Jak dla mnie traci zmianami w kregach szyjnych i piersiowych. NIe ma na co
czekac. Przeswietlenie kregoslupa zawsze sie przyda, ale nie wiem czy nie
pzrydaloby sie odrazu CT (tomografia komputerowa) lub MRI (badanie metoda
rezonanasu magnetycznego), o tym musi zadecydowac lekarz.
Pozdrawiam
Malgosia

Pornografia
wirusowe zapalenie wątroby C