drgająca powieka

1. Data: 2003-10-27 12:53:56

Temat: drgająca powieka
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauważyłem u siebie taki właśnie efekt - szybkie drganie dolnej powieki.
Dotyczy tylko jednego (zawsze tego samego) oka, nie jest związane ze
zmęczeniem (zresztą najczęściej zauważam to rano, w czasie golenia. Co to
może być? Czy to coś normalnego, błachostka świadcząca o niedoborze czegoś
(czego?) czy tez może powód do wizyty u neurologa? Nie wiem, czy to może
miec związek, ale zdarzają mi się migrenowe bóle głowy, dotyczą one tej
samej strony głowy.

J.

2. Data: 2003-10-27 18:16:02

Temat: Re: drgająca powieka
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (czego?) czy tez może powód do wizyty u neurologa? Nie wiem, czy to może
> miec związek, ale zdarzają mi się migrenowe bóle głowy, dotyczą one tej

zacznij od magnezu i potasu ( pomidory, banany ), ewent. srodki witaminowe z
mineralami i pierwiastkami sladowymi, dostepne w aptece bez recepty.
Kwestia bolow glowy to inna rzecz i wymaga diagnostyki.

casus

3. Data: 2003-10-28 10:43:34

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> zacznij od magnezu i potasu ( pomidory, banany ), ewent. srodki witaminowe
> mineralami i pierwiastkami sladowymi, dostepne w aptece bez recepty.
> Kwestia bolow glowy to inna rzecz i wymaga diagnostyki.

Dzięki. A co do migren - z tym już kiedyś u lekarza byłem.

J.

4. Data: 2003-10-28 12:30:00

Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

kup sobie aspargin, po 2-3 dniach powinno ci przejść

krostki na penisie cd.
ja chyba zamęczę casusa...
Zapytanie w sprawie Sarkoidozy
Moja twarz-pomocy!