krostki na penisie cd.

1. Data: 2003-10-27 10:56:11

Temat: krostki na penisie cd.
Od: "krystian" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uspokoiliście mnie trochę, wiem już że są to jakieś zatkane gruczoły łojowe,
ale jak to można wyleczyć i pozbyć się tych grudek?? bardzo mi się to nie
podoba i nie jest to normalne bo jednak nie kazdy to ma!! czy wyrosnę z tego
albo mogę uzywac jakichś kremów? stosuje mydło do higieny intymnej od paru lat
jak widać na nic. Jak się tego pozbyć? ktoś poradził że wypalić albo
zamrozić???!! jaka pewność że to już nie powróci? czy dziewczynom to nie
przeszkadza i mam kiedykolwiek szanse na seks oralny? :( nie wiem co mi do łba
szczeliło z tym skanerem che che ale byłem zdesperowany :( dzięki wszystkim

2. Data: 2003-10-27 14:54:53

Temat: Re: krostki na penisie cd.
Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy dziewczynom to nie
> przeszkadza i mam kiedykolwiek szanse na seks oralny? :(

Przeciez Ci juz pisalam, ze doinformowanym dziewczynom NIE przeszkadza....
Czytaj uwaznie.
Pozdrawiam,

Livia

3. Data: 2003-10-27 16:34:46

Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krystian" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
łba
> szczeliło z tym skanerem che che ale byłem zdesperowany :( dzięki

Najlepiej samemu wypalic rozzarzonym metalem, albo zdrapac pumeksem!

Tak na powaznie to nie jest to wielkim problemem. Zeby Cie uspokoic - tez to
mam i z seksem oralnym nigdy nie mialem problemow, a jak jakas niewiasta nie
wiedziala i sie pytala to jej to po prostu wytlumaczylem, ze tak ma byc.

Swoja droga - pewnie bylby to niezly biznes dla chirurgow plastycznych albo
urologow. :) Slyszal ktos, zeby to gdzies trwale usuwali??

K.

4. Data: 2003-10-27 19:37:53

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>wiem już że są to jakieś zatkane gruczoły łojowe,

Ktoś Ci znowu bzdur nagadał a Ty w to wierzysz biedaku ;(((

ja chyba zamęczę casusa...
Zapytanie w sprawie Sarkoidozy
Moja twarz-pomocy!
KRĘTEK BLADY