drgania podłogi w kamienicy

1. Data: 2005-12-13 10:32:22

Temat: drgania podłogi w kamienicy
Od: "Katarzyna " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam następujący problem: w kamienicy w której mieszkam drgają podłogi - co
ciekawe u mnie na 2 piętrze rusza się podłoga gdy u sąsiada na 3 piętrze np
przebiegnie dziecko. Oprócz tego podłoga rusza się gdy tupnie się w 2 pokoju -
w moim mieszkaniu.
Był u mnie budowlaniec - nawet robiliśmy odkrywkę sufitu na 1 piętrze żeby
zobaczyć czy belki stropowe nie są uszkodzone - wyglądają b. solidnie (25 cm
wys. 15 grubości, brak sladów zgnilizny czy robaków). POdłoga też jest
spadzista - tzn na środku pokoju jest wgłębienie - liczac w poziomie ok. 2 cm.
Poradzcie mi proszę do kogo można się udać z takim problemem i jak zaradzić -
nie chciałabym żeby cały dom spadł mi na głowę.
Pozdrawiam Kasia