drogeria w Krakowie

1. Data: 2002-12-12 15:51:47

Temat: drogeria w Krakowie
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozecie jakies polecic?
Bo caly czas nie trafilam na tak, ktora lubie. Polskie kosmrtyki kupuje
czesciowo w supermarketach, ale tam jest sredni wybor. Galeria Centrum w
Krakowie jest beznadziejna - fatalna obsluga, nic nie wiedz, itd. Niestety
tylko tam jest ArtDeco, wiec tam po baze dla siosrty pojde.
Ostatnio kupowalam w Firlicie na Dlugiej i w porownaniu z Galeria wydal mi sie
cudny - ale wlasnie przeczytalam, ze tam drogo.
To co polecacie? - Najchetniej w polnocnej czesci Krakowa, i zeby bylo gdzie
sensownie zaparkowac:)

Acha, kosmetyki kolorowe kupuje w Sephorze w M1 - nie znosze Sephory w Geant,
a uwielbiam te w M1, super obsluga. Zreszta to samo z YR. Tylko w Geant jest
swietna kosmetyczka.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-12-12 16:02:43

Temat: Re: drogeria w Krakowie
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozecie jakies polecic?

"Etien" na Dlugiej.
Swietna obsluga, duzy wybor.

Kaska

1. Data: 2002-12-12 16:08:48

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>"Etien" na Dlugiej.
>Swietna obsluga, duzy wybor.
>
>Kaska

a w ktorym kawalku Dlugiej to jest, i po ktorej stronie??? Odkad przestalam 3
lata temu pracowac na Dlugiej, slabo znam sklepy tam.

1. Data: 2002-12-12 16:12:51

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hm a Douglas otwarty w Carrefourze.

TO sa takie ktore ja lubie
jedna to perfumeria Beauty na Karmelickiej przy Alejach => dobry parking ,
przy koncu ulicy zawsze sa miejsca jest na Siemiradzkiego- bocznej nie
pamietam nazwy ulicy :-)
Druga to na Krolewskiej przy skrzyzowaniu z Kijowska - przy przystanku w
strone Karmelickiej => postoj praktycznie vis a vis perfumerii
Oraz ta w Elefancie - nie dosc ze duzy wybor to kompetentne panie :-)
=postuj na Krupniczej platny do 18.00
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-12-12 16:25:08

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> "Etien" na Dlugiej.
> Swietna obsluga, duzy wybor.

Podpisuję się obydwoma rękami pod tym!!
A co do "Firlita" to w stosunku do innych, różnic w cenach znaczących nie
ma.

Hanuś

1. Data: 2002-12-12 16:42:55

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko"
> Ostatnio kupowalam w Firlicie na Dlugiej i w porownaniu z Galeria wydal mi
sie
> cudny - ale wlasnie przeczytalam, ze tam drogo.

Może chodzi Ci o mój post? :) Napisałam tylko że kupiłam
tam raz drogi krem do opalania. Było lato, małe dziecko na ręku,
sytuacja kryzysowa i musiałam go kupić, bo tylko taki był:)
Reszty cen nie znam, być może nie jest tak drogo choć z tego
co zauważylam wszystkie drogerie (ech te nazwy!:))
a szczególnie w Rynku i okolicach mają zawyżone ceny w stosunku
do hipermarketów. I to sporo.
Asia

1. Data: 2002-12-12 18:17:36

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>hm a Douglas otwarty w Carrefourze.
jakos nie lubie Douglasa - nie wiem czemu, ale wydaje mi sie nadety.

> [...]
>Druga to na Krolewskiej przy skrzyzowaniu z Kijowska - przy przystanku w
>strone Karmelickiej => postoj praktycznie vis a vis perfumerii
Dzieki - zwlaszcza ta rog Krolewskiej i Kijowskiej podoba mi sie. Jezdze na
Kijowska do sklepu ze zdrowa zywnoscia

>Oraz ta w Elefancie - nie dosc ze duzy wybor to kompetentne panie :-)
>=postuj na Krupniczej platny do 18.00
??? a jak tam ceny?? nie kupuje w Elefancie odkad skonczylam studia.

1. Data: 2002-12-12 18:22:27

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>tam raz drogi krem do opalania. Było lato, małe dziecko na ręku,
>sytuacja kryzysowa i musiałam go kupić, bo tylko taki był:)
o Twoj, ale przeciez nie mam pretensji. Mozesz miec swoja ocene tego sklepu -
ja np. nie znosze Sephory w Geant, chociaz sporo osob chwali.

>Reszty cen nie znam, być może nie jest tak drogo choć z tego
>co zauważylam wszystkie drogerie (ech te nazwy!:))
>a szczególnie w Rynku i okolicach mają zawyżone ceny w stosunku
>do hipermarketów. I to sporo.
Zgadzam sie, ale mnie chodzi o te kosmetyki, ktorych nie ma w supermarkecie.
Wiec nie ma wyboru.

1. Data: 2002-12-12 18:57:06

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko"
> o Twoj, ale przeciez nie mam pretensji.
Ależ nie chodzi o pretensje tylko o to, że nie napisałam że sklep
jest drogi tylko że obraziłam się za jedną sytuację i jedną tylko cenę:)

> Zgadzam sie, ale mnie chodzi o te kosmetyki, ktorych nie ma w
supermarkecie.
> Wiec nie ma wyboru.
A jakich kosmetyków nie ma w hipermarketach?? Tak poważnie, bo nie
zauważylam specjalnych braków.
Asia

1. Data: 2002-12-12 19:02:53

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Monisiatko"
>Ależ nie chodzi o pretensje tylko o to, że nie napisałam że sklep
>jest drogi tylko że obraziłam się za jedną sytuację i jedną tylko cenę:)
to ja zle zrozumialam - myslalam, ze tam ceny wysokie.

>supermarkecie.
>A jakich kosmetyków nie ma w hipermarketach?? Tak poważnie, bo nie
>zauważylam specjalnych braków.
Np. maseczki z serii Mineraly Dax Cosmetics, Ziaji - maseczki ikremu do rak,
AA cytrusowego, Ziaji na cellulitis, itd. No i szukam bezskutecznie
cynamonowego plynu do kapieli - nie ma:(

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

wizaż- test kosmetyków-maseczki