drożdże z mlekiem na cerę? znacie?

1. Data: 2006-08-20 20:33:35

Temat: drożdże z mlekiem na cerę? znacie?
Od: "Caramilla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, gdzieś wyczytałam, że codzienne poranne picie dwóch łyżeczek
drożdży zalanych gorącym mlekiem daje niezłe rezultaty na cerę. Możecie to
skonfrontować ze swoją kosmetyczną wiedzą? Bo chętnie bym zaczęła to pić
(mimo że brzmi niesmacznie), ale wolę najpierw się upewnić:)
Dzieki
K.

2. Data: 2006-08-20 20:38:34

Temat: Re: drożdże z mlekiem na cerę? znacie?
Od: ".bk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Caramilla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skonfrontować ze swoją kosmetyczną wiedzą? Bo chętnie bym zaczęła to pić
> (mimo że brzmi niesmacznie), ale wolę najpierw się upewnić:)

Owszem, slyszalam ze taka mixtura poprawia cere. Najpierw jednak sie
oczyszcza i jakies 2-3 tyg. od momentu stosowania kuracji, bedzie efekt
odwrotny - syfek na syfku ;)

3. Data: 2006-08-21 09:26:28

Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Caramilla napisał(a):
> [...]
> skonfrontować ze swoją kosmetyczną wiedzą? Bo chętnie bym zaczęła to pić
> (mimo że brzmi niesmacznie), ale wolę najpierw się upewnić:)

Drożdże są bogate między innymi w selen i witaminy z gruby B. Selen
pomaga usuwać toksyny z organizmu i ma działanie przeciwrakowe. O
witaminach z gruby B chyba nie ma co pisać, bo każdy chyba wie jaką
mają rolę, każda osobno.

Z taką miksturą trzeba jednak uważać i nie pić jej często.
Najwyżej dwa razy w tygodniu, z tego powodu, że drożdże zawierają
kwasy nukleinowe. Przy codziennym dłuższym stosowaniu mogą
ucierpieć stawy.

4. Data: 2006-08-21 14:03:48

Od: "Ania" <n...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skonfrontować ze swoją kosmetyczną wiedzą? Bo chętnie bym zaczęła to pić
> (mimo że brzmi niesmacznie), ale wolę najpierw się upewnić:)

Witaj
Tak drożdże bardzo dobrze wpływają na cerę...nie trzeba nawet pić ich z
mlekiem - jak ktoś lubi może wcinać same drożdże choć nie są one zbyt
smaczne :-)
Drożdże to sama witaminka B a wiemy, że takowa dobrze wpływa na skórę.

5. Data: 2006-08-21 14:36:05

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <n...@s...net> napisał w wiadomości
> Witaj
> Tak drożdże bardzo dobrze wpływają na cerę...nie trzeba nawet pić ich z
> mlekiem - jak ktoś lubi może wcinać same drożdże choć nie są one zbyt
> smaczne :-)

Nie sa też podobno zbyt zdrowe - od jedzenia żywych drożdży można dostac
sensacji żołądkowych, dlatego należy je zabić zalewając wrzątkiem (wszystko
jedno, wodą czy mlekiem).

--
Nika
Pisz tutaj

6. Data: 2006-09-01 23:27:04

Od: "Magdalena" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie sa też podobno zbyt zdrowe - od jedzenia żywych drożdży można dostac
> sensacji żołądkowych, dlatego należy je zabić zalewając wrzątkiem
> (wszystko jedno, wodą czy mlekiem).

Zalanie wrzątkiem zabija drożdże i wszelkie ich własności, i te dobre i złe
zarazem. Najprostsze rozwiązanie: polecam udanie się do apteki po drożdże
odpowiednio przygotowane. Widziałam w sprzedaży kiedyś przeze mnie używane
Drożdże Totula firmy Dolovit. Na moje problemy z cerą działały idealnie.
Polecam i pozdrawiam

7. Data: 2006-09-02 13:14:22

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena napisał(a):

> [...]
> Drożdże Totula firmy Dolovit. Na moje problemy z cerą działały idealnie.

A do tego wspomoc sie jeszcze maseczka drozdzowa np. Sorai.

th

8. Data: 2006-09-02 15:29:39

Od: ninaad <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

drożdże zawierają
> kwasy nukleinowe.

A pewnie, że zawierają- jak i produkty roślinne czy zwierzęce. I jak
każdy z nas :)

Wypadanie wlosow u kobiet.
skin mood ERIS
kredka z cieniem Oriflame