drożdżyca a ciaża

1. Data: 2004-08-07 15:44:11

Temat: drożdżyca a ciaża
Od: "FHULIKOR" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Nabawiałam się ostatnio po kuracji antybiotykowej paskuctwa zwanego
drożdżycą.
Planujemy z mężem zacząć starać się o "potomstwo" więc tu moje pytanie: czy
może to jakoś wpłynąć na planowaną ciążę???

Za wszelkie odpowiedzi dziękuję
Ewa

2. Data: 2004-08-07 16:01:42

Temat: Re: drożdżyca a ciaża
Od: "Edyta" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Planujemy z mężem zacząć starać się o "potomstwo" więc tu moje pytanie: czy
> może to jakoś wpłynąć na planowaną ciążę???

Nie jestem wprawdzie lekarzem ale logicznie myśląc ja na początku wyleczyłabym
to paskudztwo a potem dopiero zaczęła planować powiększenie rodziny.Pzdrawiam.

wpływ leków na miesiączkę
Prosze o pomoc
Soczewki kontaktowe Purevision
gdzie pojsc ??- pilne