druty

Data: 2003-04-10 08:54:17
Temat: druty
Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl>

wczoraj bylam na spotkaniu z pania projektantka dzianinowych ubiorow
pokazala rewelacyjne sweterki- robione na moje niedouczone w tej materii oko
sciegiem prawe-lewe
za to z przepieknie laczonymi kolorami
zachorowalam na taki sweterek:-)
pani mi powiedziala ze bardzo latwo go zrobic, musze tylko kupic bawelne(?)
Sara(chyba tak sie nazywa) .
Mowie bo wsparcia potrzebuje- zawezme sie i zrobie ten sweterek!-mimo ze na
drutach potrafie jak dotad tylko szalik;-)

Pani projektantka z krakowa jest.

pozdrawiam
bruxa