(druty) prosba

1. Data: 2005-08-08 19:25:37

Temat: (druty) prosba
Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was posiada schemat obrusa robionego na drutach -
prostokątnego?
Jeżeli tak to bardzo proszę o schemat.

Pozdrawiam
Kasia

2. Data: 2005-08-08 20:47:10

Temat: Re: (druty) prosba
Od: "małgorzata " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu nie podałaś wymiarów , więc sama poprzeglądaj stronki
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=54711&p
=1&ob=0
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=24666&p
=3&ob=0
mnie najbardziej podoba się ta
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=24666&PhotoID=159181
małgorzata

3. Data: 2005-08-09 17:53:27

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wieeelkie dzięki !
Serwety są super, poszukiwałam ich dla koleżanki ale sama też się chyba
skuszę. Jakich nici używacie do takich robótek i jaki nr drutów?

Kasia

http://www.gazeta.pl/usenet/

4. Data: 2005-08-10 12:47:50

Od: c7 <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Aug 2005 20:47:10 +0000 (UTC), małgorzata stwierdził co
następuje:

[ciach]

Po prostu bomba! Moja mama juz ładnych parę lat dzierga serwety i jak
zobaczy te wszystkie zdjęcia, to chyba zemdleje z wrażenia. Wiem, że wzorów
na takie serwety nie ma. Serdecznie dziękuję w jej i swoim imieniu. Jakby
gdzieś jeszcze ktoś trafił na wzory to będę wdzięczna za informacje i
namiary.

Pozdrawiam
Baśka

--
"...niebieskie pieski chodzą za mną wciąż..."

5. Data: 2005-08-10 15:08:05

Od: "małgorzata " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu szkoda mi(omdlenie)Twojej Mamy, ale skoro prosisz :)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=89217
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=22770
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=26016&p
=3&ob=0
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=28357&p
=1
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24997
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=25002
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=24841
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=25493
co do nici to w gazecie polecają kordonek Ariadna, ale niech się wypowiedzą
fachowcy, ja jestem po prostu chomikiem .
małgorzata

6. Data: 2005-08-10 20:23:21

Od: c7 <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Aug 2005 15:08:05 +0000 (UTC), małgorzata stwierdził co
następuje:

> [...]

> co do nici to w gazecie polecają kordonek Ariadna, ale niech się wypowiedzą
> fachowcy, ja jestem po prostu chomikiem .

Mama chyba z wrażenia nie zaśnie dziś;) Nie zemdlała na szczęście ale się
niesamowicie ożywiła i juz planuje kolejne robótki;)
Dziękujemy serdecznie: mama i ja! Może jeszcze w przyszłości będziemy
szukać wzoru na firanki robione na drutach, ale jak na dziś, chyba dość nam
wrażeń.
A nici... Hm... Najładniej wychodzi z tego co się ma pod ręką. A już na
pewno najtaniej. A, że pod ręką mamy prawdziwy skład z włóczkami i nićmi,
to już nieco inna sprawa - z nas to dopiero są chomiki!;) Poza tym obydwie
z mamą nie lubimy się podporządkowywać jakimś ograniczeniom;) Nawet nie
wiesz, jak piękne serwety potrafią wychodzić z grubej bawełny...;)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Baśka

--
"...niebieskie pieski chodzą za mną wciąż..."

Afgany z Troskliwymi Misiami
[szydełko] wrzuciłam czapeczkę.
[szydełko] top - dla miłośniczek ananasków
topy,stroje poszukuje
Sandra grudniowa 2004