[druty] - prosze o pomoc

1. Data: 2003-09-08 07:03:24

Temat: [druty] - prosze o pomoc
Od: "" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie
w ostatniej Sandrze (wrześniowej) jest taki sweterek rozpinany na zamek dość
ciekawy, ale niestety nie wiem jak zabrać sie za robienie ponieważ w opisie
swetra pojawiło się niezrozumiale dla mnie oznaczenie:
pusta kratka a obok napis : 1 oczko brak
nie wiem co mam robic w tym miejscu
pomóżcie proszę bo sweterek fajny, a utknęłam juz na wstępie.
Wiki

1. Data: 2003-09-08 08:43:40

Temat: Re: [druty] - prosze o pomoc
Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> ale niestety nie wiem jak zabrać sie za robienie ponieważ w opisie
> swetra pojawiło się niezrozumiale dla mnie oznaczenie:
> pusta kratka a obok napis : 1 oczko brak
> nie wiem co mam robic w tym miejscu

Niestety, nie mam przy sobie gazetki, ale z tego co kojarzę schematy w
Sandrze, to są dwie możliwości.
1. Może to być oczko prawe lub lewe (jak Ci wygodniej), które nie ma wpływu
na wygląd wzoru, parę razy robiąc z Sandry spotkałam się z takim właśnie.
2. Może to być oczko, którego faktycznie nie ma, bo w poprzednim rządku
poprzez narzuty powstało więcej oczek, a oznaczyli pustą kratką dla lepszej
czytelności wzoru i jak będziesz robić to po prostu tu gdzie pusta kratka,
to nie robisz nic. Takie coś też spotkałam w Sandrze.
To tyle z głowy. W domciu spojrzę do gazetki, to może wymyślę jeszcze coś
innego.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-09-08 10:18:57

Od: "justyna" <d...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swetra pojawiło się niezrozumiale dla mnie oznaczenie:
> pusta kratka a obok napis : 1 oczko brak

To najprawdopodobniej (bo nie mam przed sobą tej Sandry, piszę z pracy) na 99%
jest brak oczka figuruje tylko po to żeby diagram był równy. Policz ile Ci
wychodzi oczek po kolei w rządkach uwzględniając narzuty i odjęte oczka, liczba
powinnna się zgadzać. No chyba że jest to wzór z listkami, gdzie sam listek ma
zmienną liczbę oczek, wtedy dla przejrzystości też tak się oznacza. To miejsce
po prostu się pomija i robi się dalej. Zrób sobie próbkę i zobacz co wychodzi.

pozdrawiam i polecam się na przyszłość
justyna (w-wa)

1. Data: 2003-09-08 11:28:33

Od: "" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miejsce
> po prostu się pomija i robi się dalej. Zrób sobie próbkę i zobacz co wychodzi.

dziekuje bardzo za podpowiedź, zrobie próbke i zobaczę
Wiki

encyklopedia ściegów
OT.Szymony
(xxx)szukam