[druty] sweter meski - szukam wzoru

1. Data: 2003-07-30 09:13:24

Temat: [druty] sweter meski - szukam wzoru
Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyznaje sie bez bicia, ze postanowilam zlamac swiete zasady listy
robotkowej i pobawic sie troche maszyna dziewiarska. Chcialabym szybciutko
zrobic sweter dla mojego meza (niestety nic w miare eleganckiego nie da sie
znalezc w sklepach :( ) i stad moja prosba: czy mam moze ktoras w Was wzor
na "gladki" sweter (z lekkim sciagaczem) w jakies delikatne geometryczne
wzory? Norweskie szlaczki raczej odpadaja.
Nie rozpracowalam jeszcze maszyny dziewiarskiej (ktora juz od lat lezy
nieuzywana u rodzicow na szafie :)), wiec nie znam na razie jej mozliwosci.
W kazdym razie mam nadzieje, ze przynajmniej oczka prawe i lewe robic
potrafi :)

Pozdrowionka :)
Magda (Katowice)

P.S. A jak zrobie ten sweter, to obiecuje wrocic do klasycznego "drutowania"
:)

1. Data: 2003-07-30 11:10:00

Temat: Re: [druty] sweter meski - szukam wzoru
Od: "Julia" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Typowo do robienia na maszynce nie mam, czy opisy do zwyklych swetrow na
drutach tez sie nadaja do tego? Mam kilka modeli, moge ci wyslac.

Pozdrawiam
Juli (Bydgoszcz)

1. Data: 2003-07-30 12:22:32

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Typowo do robienia na maszynce nie mam, czy opisy do zwyklych swetrow na
> drutach tez sie nadaja do tego? Mam kilka modeli, moge ci wyslac.
> Pozdrawiam
> Juli (Bydgoszcz)

Jasne, ze moze byc. Zreszta nie slyszalam o wzorach specjalnie na maszyne
(ale doswiadczenia w tej dziedzinie nie mam za grosz :))

Pozdrowionka :)
Magda (Katowice)

1. Data: 2003-07-30 19:29:00

Od: "Julia" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeden czy dwa sweterki damskie z opisem do zrobienia na maszynce, ale w
jezyku rosyjskim. Tez nie wiem czy zwylky opis tez sie nadaje, ale pewnie, ze
mozna sprobowac :) Juz wysylam te modele meskie...

Pozdrawiam
Juli (Bydgoszcz)

1. Data: 2003-07-31 06:13:24

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> mozna sprobowac :) Juz wysylam te modele meskie...

Dziekuje za sweterki - dotarly. Ja co prawda myslalam o czyms bardziej
"eleganckim", ale te moze tez kiedys sprobuje :)
A co do swterekow damskich - mozesz mi na probe podeslac jeden taki opis -
pomecze znajomego, ktory jest na filologii wschodnioslowianskiej :)

Pozdrowionka :)
Magda

1. Data: 2003-07-31 20:30:33

Od: "Julia" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madgo, niestety zbyt pochopnie powiedzialam, ze mam, szukalam i mi sie
przypomnialo, ze sa, ale u mojej mamy, akurat tych gazet nie wzielam, kiedy sie
przeprowadzalam, bo i tak maszynki tu nie mam.

Zadalam pytanie dziewczynom na forum 7-ya, dostalam ten link
http://masterica-knit.narod.ru/bank/bank.htm
jest tam duuuzo modeli, damskich, meslich, dziecencych... autor strony nie
umiescila opisow, ale mozna do niej napisac z prosba, jak ktorys sie spodoba.

Jeszcze inna dziewczyna napisala, ze kiedys tez szukala specjalnych modeli i
opisow, pozniej, jak juz zrobila kilka, to juz wyliczala oczka sama i
korzystala ze zwyklych opisow.

Pozdrawiam
Juli (Rosjanka z Bydgoszczy)

1. Data: 2003-08-01 07:30:00

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest tam duuuzo modeli, damskich, meslich, dziecencych... autor strony nie
> umiescila opisow, ale mozna do niej napisac z prosba, jak ktorys sie

Zajrzalam na ta stronke, ale meskich swetrow jest tam zaledwie kilka i
raczej nic z tego, czego szukam. No, chyba, ze zle sie rozgladalam i cos
przeoczylam.

> Jeszcze inna dziewczyna napisala, ze kiedys tez szukala specjalnych modeli
> opisow, pozniej, jak juz zrobila kilka, to juz wyliczala oczka sama i
> korzystala ze zwyklych opisow.

Mam nadzieje, ze ja tez sie tego naucze :)

Pozdrowionka
Magda (Katowice)

1. Data: 2003-08-01 09:50:13

Od: "Lenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w domu książkę-staruszkę, taką z lat 50-tych. Swetrów i kamizelek męskich
jest tam kilkadziesiąt (z opisami). Sprecyzuj proszę o jaki typ swetra Ci
chodzi - rozpinany, w serek, golf, kolorowy, gładki, wrabiany, z jakimiś
wzorkami na górze, na dole czy cały. Poszperam, zeskanuję i chętnie podeślę.
Co do rozliczania oczek - to wyłącznie kwestia wprawy. Po kilku latach nie
muszę też patrzeć na opis - ze zdjęcia, czy z widoku (w sklepie) wiem jak co
jest robione i chętnie służę w tej kwestii pomocą.

Lenka

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-01 10:08:11

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co
> jest robione i chętnie służę w tej kwestii pomocą.

Zalezy mi na takim prostym, nierozpinanym swetrze pod szyje (pod ktorego
mozna ubrac koszule), w jakis stonowanych kolorach, ew. z jakims prostym
wzorem geometrycznym (np. duze kwadraty, trojkoty robione innym
kolorem/odcieniem itp. - tak to bywa w tego typu swetrach).

Pozdrowionka :)
Magda
P.S.
Moj GG: 1903382

1. Data: 2003-08-04 04:37:12

Od: "Lenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszło na priv - kilka swetrów + osobne ściegi.
Nie mogłam posłać przez weekend, a dziś okazuje się, że "spłynęłaś" (jak
sądzę) chwilowo z grupy.
Zatem miłego odpoczynku i mam nadzieję, że po powrocie zawartość poczty Cię
ucieszy.
Lenka

> [...]
>wzorem geometrycznym (np. duze kwadraty, trojkoty robione innym
>kolorem/odcieniem itp. - tak to bywa w tego typu swetrach).

Miedzyzdroje/Swinoujscie
do ZUZY
Do Grażynki :-)
xxx mapy