[druty] szalik

1. Data: 2003-12-12 14:15:04

Temat: [druty] szalik
Od: "Michal" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o pomoc chcialbym zrobic na drutach szalik no taki ze 2 metry
dlugi nie mam niestety nic a nic pojecia o drutach ...kiedys tam
szydelkowalem ale to nie to samo .. czy moze ktos mi pomoc podajac adresy
stron gdzie bede to mial przystepnie opisane albo napisac mi co i jak
pokolei sie robi ?

pozdrawiam Michal

1. Data: 2003-12-13 00:51:58

Temat: Re: [druty] szalik
Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Michal" <M...@a...waw.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> szydelkowalem ale to nie to samo .. czy moze ktos mi pomoc podajac adresy
> stron gdzie bede to mial przystepnie opisane albo napisac mi co i jak

Hmm... moze najprosciej zapytac jakas kolezanke, mame, babcie czy ciocie czy
umie robic na drutach i poprosic o pokazanie, bo w sumie najpierw musisz sie
nauczyc robic na drutach i przy okazji zrobic szalik, bo to zadna filozofia
(jesli sie umie robic na drutach). IMHO to bylby najszybszy sposob.

Monika (Hannover)

poznańskie spotkanie - miejsce
[druty] pomocy!!
(inne)zmiana mojego emaila!