[druty, szydełko] kamizelka dla dziewczynki - szukam

1. Data: 2004-09-21 20:21:24

Temat: [druty, szydełko] kamizelka dla dziewczynki - szukam
Od: "Izabela Mielko" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

bardzo proszę o pomoc:

szukam schematu na kamizelkę dla siedmioletniej dziewczynki (druty,
szydełko).
Córka męczy mnie odkąd zobaczyła moje robótki z lat panieńskich (od
urodzenia Kasi nie miałam na to czasu... )
Stwierdziłam że ma rację - wyrodna ze mnie matka
i zabrałam sie do przeglądania internetu - niestety jestem na bakier z
językami, szczególnie gdy chodzi o słownictwo "robótkowe"

liczę na Waszą pomoc

pozdrawiam

Iza