druty, zwijający się szalik

1. Data: 2006-01-21 20:58:10

Temat: druty, zwijający się szalik
Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, robie dla córki szalik na drutach. W zamierzeniu ma być b. długi.
Ale zawijają mi się brzegi. Ma ok. 15 cm szerokości. Co mam zrobić, żeby po
robocie ładnie się wyprostował a nie przypominał filofuna? Początkuję w
drutach więc prosze o pomoc. Moze powinnam oczka inaczej przerabiać? Jest to
normalny wzór prawo lewo.
pozdr.
Mampka

2. Data: 2006-01-21 21:06:14

Temat: Re: druty, zwijający się szalik
Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mampka"> Witajcie, robie dla córki szalik na drutach. W
> [...]
> robocie ładnie się wyprostował a nie przypominał filofuna? Początkuję w
> drutach więc prosze o pomoc. Moze powinnam oczka inaczej przerabiać? Jest
********
czyli rzad prawych rzad lewych?
jesli tak, to nie jest dobry scieg na szalik. zawsze sie bedzie zwijal.
najlepszy bylby sciagacz albo tzw francuski, czyli caly czas same prawe.

--
Ania K :-)

****
http://community.webshots.com/user/Annavilma
http://www.anavilma1.prv.pl

3. Data: 2006-01-21 21:13:38

Od: "Allivea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi chyba o lewy gładki - taki zawsze się będzie zawijał - zamiast robić
na gładko cały spróbuj zrobić szaliczkowi brzerzek:) np

* - oczko prawe
+ - oczko lewe

*+*+*+++++++++++++++++...+++*+*+
*+*+*+++++++++++++++++...+++*+*+

4. Data: 2006-01-21 21:16:34

Od: "Allivea" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurczę - kliknęło mi wyślij :)
No i :
1 rząd *+*+*+++++++++++++++++..(tyle oczek ile chcesz).+++*+*+
3 rząd *+*+*+++++++++++++++++...+++*+*+
i tak dalej - wzorek będzie nieco inny, ale nie powinno się zawijać
Alli

5. Data: 2006-01-21 21:18:13

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana_Koli wrote:

> ********
> czyli rzad prawych rzad lewych?
> jesli tak, to nie jest dobry scieg na szalik. zawsze sie bedzie zwijal.
> najlepszy bylby sciagacz albo tzw francuski, czyli caly czas same prawe.

albo ryż :)
Pozdrawiam
J.

6. Data: 2006-01-21 21:18:20

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Allivea napisał:
> Chodzi chyba o lewy gładki - taki zawsze się będzie zawijał - zamiast robić
> na gładko cały spróbuj zrobić szaliczkowi brzerzek:) np

> [...]
ja robie sciagaczowy i wychodzi fajnie,probowalam takze angielskiego
lecz wydawalo mi sie ze jest zbyt gruby ;)
pozdrawiam kasias

7. Data: 2006-01-21 23:04:15

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Allivea" <
> Chodzi chyba o lewy gładki - taki zawsze się będzie zawijał - zamiast
> robić na gładko cały spróbuj zrobić szaliczkowi brzerzek:) np
000000000

no ale zeby wyszedl lewy gladki to jednak chyba trzeba robic rzad prawych i
rzad lewych ... ;-)

--
Ania K :-)

****

8. Data: 2006-01-22 10:13:05

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za porady !
Rzeczywiście mój ścieg to rząd prawych, rząd lewych. Co prawda nie
spodziewałam się że taki mały salik będzie dla mnie taki wyzwaniem :P Ale co
tam spruję to co mam i zacznę od nowa według Waszych porad.
Pozdrawiam z mroźnej i pięknie ośnieżone Łodzi
Mampka

PS. Jak zawsze można na Was liczyć. Dzięki !

Problem.
[szydełko] czapeczki i buciki dla niemowląt - szukam
[Nici] szydełko pytanie....
szydelko+druty szukam
xxx szukam klucza