drzewa owocowe

1. Data: 2001-01-12 07:46:29

Temat: drzewa owocowe
Od: "Basia Stec" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po jakim czasie od posadzenia zaczyna owocować brzoskwinia..

--
Basia Stec

2. Data: 2001-01-12 13:00:39

Temat: Re: drzewa owocowe
Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

Taka "szlachetna", ze szkolki moze zaczac owocowac juz po roku. Ja jednak
mam z nimi kiepskie doswiadczenia. Choruja mi na kedzierzawosc, jakiegos
raka kory, latwiej przemarzaja. Za to mam u siebie taka mniej szlachetna
brzoskwinie, ktora rozmnazam z pestek. Owocuje pozniej ale jest znacznie
odporniejsza na choroby i przemarzanie. Owoce dojrzewaja nieco pozniej ale
sa smaczne, dosc duze (no moze nie tak duze i nie tak zolte jak te z
puszki).
Pozdrawiam
Tomek

--