drzewko

1. Data: 2001-11-08 11:24:49

Temat: drzewko
Od: "STOKROTKA" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moglby mi podac strone lub wytlumaczyc...jak jest z tymi
drzewami..na podstawie ktorych (rysunku) mozna odczytac wnetrze
czlowieka.Kolega ostatnio narysowal mi drzewo....tzn sa dwa,...pod nimi
ognisko..zaznaczone na czerwono..a reszta jest czarna...galezie
skomplikowanie powiazane...

prosze o pomoc

1. Data: 2001-11-08 13:53:26

Temat: Re: drzewko
Od: dEiMoS <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

STOKROTKA <b...@w...pl> wrote:
> ...galezie skomplikowanie powiazane...
Ja kiedyś narysowałem drzewo, wiesz wyglądało jak (no właśnie) jak coś
cholernie przypominającego grabie ;-)
Tyle, że gałęzi było właśnie bardzo wiele i były przedziwnie pomieszane!
Całość rysowałem wenglem i wyglądało śmiesznie. A i było wysokie...

Naklepałem to ponieważnie mam pojęcia co to znaczy opisać kogoś po tym jak
on narysuje drzewo... Może mi to ktoś wytłumaczy..? Coprawda prędzej
uwierzę w to, że można powiedzieć coś o człowieku patrząc mu w oczy ale -
heh ;-)

--
# Damian *dEiMoS* Kołkowski ## mailto:d...@c...pl #
## http://213.76.204.186 # iCQ:59367544 # GG:88988 ##

1. Data: 2001-11-08 14:25:52

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> on narysuje drzewo... Może mi to ktoś wytłumaczy..? Coprawda prędzej
> uwierzę w to, że można powiedzieć coś o człowieku patrząc mu w oczy ale -

Odwoluje Was do ksiazki Kocha "Test drzewa" ... tam znajdziecie interpretacje ......

Powodzenia
Oliwia

1. Data: 2001-11-09 09:41:27

Od: Robert Marchewka <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Oliwia wrote:

> Odwoluje Was do ksiazki Kocha "Test drzewa" ... tam znajdziecie interpretacje

Czyli jakas interpretacja istnieje? Cos mi sie tu nie podoba.

Układ typu czlowiek o wielkiej ilosci zmiennych moze zostac opisany ukladem o
czterech,

pieciu zmiennych.....?? Taki model chyba nie bedzie zbyt wiele wart, zwlaszcza, ze
czlowiek

nie potrafi przewidziec zachowania ukladow o trzech zmiennych a co dopiero przy
wiekszej.

Cos mi to traci grzebanie patykiem w kurze...

R.M.

1. Data: 2001-11-09 12:26:26

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czlowiek

> nie potrafi przewidziec zachowania ukladow o trzech zmiennych a co dopiero przy

To jest test projekcyjny i nie ma tam trzech czy czretech zmiennych tylko setki
........ poza tym
..... zadne okreslanie czlowieka nie jest doskonale .... nie podoba Ci sie projekcja
... to moze
zadowola Cie w jakiejs czesci testy papier-olowek .... gdzie musisz odpowiadac na
wieeeeeeeele pytan
..... ilosc nie znaczy jakosc!

Oliwia

1. Data: 2001-11-12 15:24:06

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Marchewka" <r...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Układ typu czlowiek o wielkiej ilosci zmiennych moze zostac opisany
ukladem o czterech,pieciu zmiennych.....?? Taki model chyba nie bedzie zbyt

Oczywiście, że nie. Dlatego żaden doświadczony psycholog nie będzie
diagnozował cech osobowości dorosłego człowieka ani na podstawie tylko tego
testu, ani testów projekcyjnych w ogóle. Testu Drzewa nie można traktować
poważnie tak samo, jak psychologa, który się nim posługuje.
Dorrit

1. Data: 2001-11-12 16:09:07

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "STOKROTKA" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos moglby mi podac strone lub wytlumaczyc...jak jest z tymi
> drzewami..na podstawie ktorych (rysunku) mozna odczytac wnetrze
> czlowieka.Kolega ostatnio narysowal mi drzewo> ...
> prosze o pomoc

To zeskanuj to drzewko i wyślij na grupę. Zresztą Twój kolega narysował
ponoć dwa drzewka. To tak, jak dwa grzyby w barszczu, czyli za dużo :).
Dorrit

1. Data: 2001-11-13 12:13:48

Od: Robert Marchewka <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Oliwia wrote:

> [...]
projekcja ... to moze
> zadowola Cie w jakiejs czesci testy papier-olowek .... gdzie musisz odpowiadac na

A jakie to zmienne?

Jesli jest ich wiecej niz trzy to klapa.

R.M.

--

wykład,pogadanka
logopedia - kwestionariusze