moze ktos pomoze?

1. Data: 2001-11-08 10:59:17

Temat: moze ktos pomoze?
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

potrzebuje wiadomosci na temat "znieksztalcenie ocen a bledne decyzje
managerskie" z gory dziekuje:)

1. Data: 2001-11-08 23:11:09

Temat: Re: moze ktos pomoze?
Od: "Csirke" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> potrzebuje wiadomosci na temat "znieksztalcenie ocen a bledne decyzje
> managerskie" z gory dziekuje:)

poszukaj o grupowym podejmowaniu decyzji lub tez syndromie grupowego
myslenia. Termin wymyslil niejaki Janis w 1972r. po fiasku inwazji w Zatoce
Swin.

Csirke

1. Data: 2001-11-10 21:09:09

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:

> potrzebuje wiadomosci na temat "znieksztalcenie ocen a bledne decyzje
> managerskie" z gory dziekuje:)

Na tak sformulowany temat nic nie mam. Ale nt. psychologiczna teoria
podejmowania deyzji cos by sie znalazlo. Z nowszych:
1. Rozum na manowcach (dlaczego postepujemy irracjonalnie)-
StuartSutherland - Ksiazka i Wiedza 1992
2. Psychologiczne pulapki oceniania i podejmowania decyzji - Tadeusz
Tyszka - Gdanskie Wyd. Psychologiczne 1999
3. Negocjujac racjonalnie - Max H.Bazerman; Margaret A.Neale - Polskie
Tow. Psychologiczne 1997

Oprocz tego w biblotekach ksiazki Jozefa Kozieleckiego

spirala
Dlaczego?
ocena pracownika?
Re: mowa ciała