drzwi tanie wyciszanie

1. Data: 2003-02-26 21:19:49

Temat: drzwi tanie wyciszanie
Od: "Irek Badowski" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o poradę.
Muszę maksymalnie małym kosztem wyciszyć drzwi do gabinetu lekarskiego.
Owe "drzwi" to typowa gierkowska dykta z kratką w środku.
Potrzebuję drzwi wygłuszających rozmowę w gabinecie prowadzoną z ok 2,5
metra.
Zastanawiam się nad:
1.wymianą drzwi (ale nie wiem czy za jakieś rozsądne pieniądze kupię takie,
ktore spełnią oczekiwania.Z drugiej strony brak kasy i szkoda wyrzucać drzwi
ktore poza "dzwiękochłonnością" są jeszcze calkiem dobre).
2.Obicie drzwi gotową, dostępną w hipermarketach izolacją (gąbka z okropną
dermą).Rozwiązanie to serdecznie odradzał znajomy stolarz. Takie obicie
wcale nie jest tanie-ponad 100zł na obie strony a ponoć niewiele daje.Wg.
owego stolarza i tak większość dźwięków przenosi sie przez szpary- więc może
jednak nowe drzwi?
3.Rozbiórka drzwi i wypełnienie ich jakimś dzwiękochlonnym materiałem.(jakim
nie wiem- czekam na sugestię).

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie (zwłaszca poparte własnym
doświadczeniem).
pozdr B.IREK

1. Data: 2003-02-27 06:56:15

Temat: Re: drzwi tanie wyciszanie
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korek techniczny przyklejony na powierzchnię drzwi - sam tak planuje
wyciszyć drzwi na klatkę schodową ?

Więcej informacji o nim znajdziesz na www.domkorkowy.pl - nazywa się to
IZOFON, kosztuje ok. 60 zł/m2 a na ościeżnicy koniecznie porządne gumowe
uszczelki.

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-27 07:09:01

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korek techniczny przyklejony na powierzchnię drzwi - sam tak planuje
wyciszyć drzwi na klatkę schodową ?

Interpunkcja powinna oczywiście wyglądać tak.

Korek techniczny przyklejony na powierzchnię drzwi ?

Sam tak planuje wyciszyć drzwi na klatkę schodową.

:-)

Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-02-27 08:40:34

Od: "Łukasz" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o poradę.

Proponuje gumową samoprzylepną uszczelkę do okien
Wyciszyłem w ten sposób drzwi od pokoju względem reszty mieszkania.
Do framugi przykleiłem dwa rzędy, tak że jak zamykają sie drzwi to dociskają
do tych uszczelek
Z początku ciężko było drzwi zamykać, trochę tak jakbyś próbował zamykać
drzwi samochodowe bez lekkiego trzasnięcia
ale za to było tak szczelnie że jak nie otwarło sie okna to ludzie wewnątrz
dostawali zawrotów głowy ;)
Pozdrawiam
Łukasz

Szukam RZEŹNIKA