dxm - dekstramorfan

1. Data: 2002-04-12 16:25:57

Temat: dxm - dekstramorfan
Od: "epikurek" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yo!!!

kto jest taki dobry i poda mi troche informacji

w jakich preparatach w polsce znajduje sie dekstramorfan (dxm)
i jakie one maja statusy na recepte/bez recepty
wiem ze jest acodin (na recepte) i jakis inny ale juz zapomnialem

pozdrowionka :-))

2. Data: 2002-04-12 23:15:44

Temat: Re: dxm - dekstramorfan
Od: "Wojtek G." <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik epikurek <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a971pe$klt$...@n...onet.pl...
> [...]
> i jakie one maja statusy na recepte/bez recepty
> wiem ze jest acodin (na recepte) i jakis inny ale juz zapomnialem

Mysle ze chodzi Ci o dekstrometorfan, lek przeciwkaszlowy.
W postaci bromowodorku dekstrometorfanu jest w
Tussal antitussicum (10 tabl.) bez recepty - okolo 5 zł
Robitussin antitussicum syrop bez recepty
Argotussin tabletki bez recepty

sa jeszcze inne ale na recepte, mysle ze tyle wystarczy.
Jesli potrzebujesz dokladniejszych informacji o dzialaniu
to pisz.
Pozdrawiam
Wojtek G.

3. Data: 2002-04-13 17:05:40

Od: "epikurek" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

spox dzieki za odpowiedz
juz wiem jak to dziala "-))
przejebane aha kupilem tusal.....
dxm to ciezka jazdaaaaaaaa

Użytkownik "Wojtek G." <w...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> sa jeszcze inne ale na recepte, mysle ze tyle wystarczy.
> Jesli potrzebujesz dokladniejszych informacji o dzialaniu

haliz
nieswiezy oddech
Ciekawa kwestia.
recepty na leki psychotropowe