dynia

1. Data: 2000-08-31 20:15:34

Temat: dynia
Od: Gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam od kolegi sliczniutka pomaranczowiutka dynie. Przecudnie
wyglada na parapecie, ale mam ogromna ochote zrobic z niej jakies
smakowite amciu. Co byscie polecali? Czy jada sie dynie na surowo, np. w
postaci salatki, itp.? Ile czasu od zerwania nadaje sie do zjedzenia?

Prosze o pomoc

Gosia

PS. dynia jest sredniej wielkosci.

1. Data: 2000-09-01 14:47:39

Temat: Re: dynia
Od: "Ignatius" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z dyni mozna zrobic cud racuchy.
Przepis jest taki jak na placki ziemniaczane, jedynie ziemniaki zastapiamy
dynia

Andrzej aka Ignatius

1. Data: 2000-09-01 15:07:16

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Moze by tak pestki z dyni? Po prostu wysuszyc.... Ale tak powaznie, to moja
babcia robila kiedys ( bardzo dawno temu ) zupe z dyni. Niestety, nigdy mnie
nie interesowalo, jak to sie robi, bo jej po prostu z siostrami nie
znosilysmy. Ale moze ktos z grupy ma na to przepis. Powodzenia, pozdrawiam,
Danka

"Gosia" <g...@p...fm> schreef in bericht

1. Data: 2000-09-05 01:10:42

Od: "f." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Danka <j...@n...nl> wrote in message
> [...]
> nie interesowalo, jak to sie robi, bo jej po prostu z siostrami nie
> znosilysmy. Ale moze ktos z grupy ma na to przepis. Powodzenia,

Taka dynia za duza jest do upieczenia w calosci. Na surowo chyba sie tego
nie jada, ale mozesz sprobowac. Jadlem kiedys dynie marynowana, byla calkiem
, calkiem. Pokrojona w kostke i zamarynowana jak ogorki. Najlepsza rada,
zbliza sie swieto Halloween.( ostatni dzien pazdziernika) Wytnij wiec w dyni
oczy i trojkatny nos i wstaw w srodek swieczke. Bedziesz miala szykowna
dekoracje na to swieto.
F.

przepis na chleb
bitki