herbata

1. Data: 2000-08-31 20:15:36

Temat: herbata
Od: Gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest na grupie jakis smakosz, amator, "znawca" herbat?
Zalezy mi na kontakcie (dyskusji) z taka osoba.

Gosia

1. Data: 2000-11-23 14:37:18

Temat: Re: herbata
Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znawca ze mnie zaden, ale na pewno amator :)
pozdrawiam
agi

Mam pytanie do grupowiczów. Czy może ktos wie, gdzie w Warszawie można
kupic Orange Windsor Tea Liptona? Bron Boze nie w torebkach-chodzi mi o
sypana w puszce- to chyba jedyny Lipton jaki mi smakuje.

Gosia wrote:

> Czy jest na grupie jakis smakosz, amator, "znawca" herbat?
> Zalezy mi na kontakcie (dyskusji) z taka osoba.
>
> Gosia

dynia
przepis na chleb
bitki