dzieci?

11. Data: 2008-12-31 08:21:14

Temat: Re: dzieci?
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Odpowiedziałem na ten post przez Google, ale tutaj nie widzę
> odpowiedzi, czyli znowu hołota górą - bawi się w cenzurę.

Jeśli masz na myśli zarząd TPSA, to tak, "cenzuruje" posty z googla.
Na onecie widać co napisałeś.

--
Pozdrawiam - Aicha

12. Data: 2008-12-31 09:49:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Himera pisze:

> cenie sobie swoj spokoj i wygode, mysl o malym wrzaskunie ktory zburzylby to
> wszystko przeraza mnie.

To się nie decyduj na dziecko...

> wszyscy mi mowia ze ze swoim dzieckiem jest inaczej. ale czy jest? czy
> naprawde wiez i milosc juz tworzy sie kiedy dziecko jest w brzuchu? czy to
> pomaga nie krzyczec na rozhisteryzowane dziecko?

Trochę pomaga, a czasem potęguje. Na obce dziecko nawet nie przyszłoby
mi do głowy krzyczeć. ;)

> placz dziecka dziala na mnie w sposob bardzo negatywny.

Tak ma być - płacz dziecka ma za zadanie wytrącać rodzica z poczucia
komfortu. :)

Ewa

13. Data: 2008-12-31 10:35:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna pisze:

> wlasnie. krzyk i pozniej wyrzuty sumienia, ze jest sie zla matka, niska
> samoocena...

nie da się nie krzyczeć. tylko głuchy i ślepy rodzic miałby taką
możliwość. więc o ile nie wrzeszczy się o byle gówno i co pół godziny to
myślę, że nie jest to coś niezwykłego.
oczywiście - ideałem jest nie krzyczeć.
dzieci sprawiają że starasz się tego nie robić, to jest ciekawe.
bo to jest rozwój.

to masz w pakiecie na bank.
ale ... warto. :)

--
http://www.teologiapolityczna.pl/
http://www.lastfm.pl/label/trener

14. Data: 2008-12-31 10:38:52

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Himera pisze:

> jak mozna na to patrzec jak na cuda? widzisz, ja nie rozumiem. a ty rozumialas
> zanim mialas dzieci?

no bez przesady, pieluchy i kupy to nie cuda.
cudem jest jak otwierasz oczy.. o 6 nad ranem...hehe... a tu w
odległości dwóch centymetrów od twojej twarzy jakaś mordka uśmiechająca
się od ucha do ucha :)

15. Data: 2008-12-31 10:44:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Himera pisze:

> czy to
> pomaga nie krzyczec na rozhisteryzowane dziecko?

ciekawa rzecz.
kto wtedy histeryzuje?

16. Data: 2008-12-31 10:47:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> ciekawa rzecz.
> kto wtedy histeryzuje?

Przypomniał mi się tekst z warsztatów przeciwprzemocowych dla
przedszkolaków: "ja sobie idę, a Ty się uspokój" - młode do mamy...

--
Pozdrawiam - Aicha

17. Data: 2008-12-31 10:50:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> cudem jest jak otwierasz oczy..

...albo jak ci czterolatek mówi, że kocha cię tak mocno, że aż..., że
aż... czterdzieści milionów ;)

Ewa

18. Data: 2008-12-31 11:03:54

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Gru, 10:49, medea <e...@p...fm> wrote:

> To si nie decyduj na dziecko...

> Troch pomaga, a czasem pot guje. Na obce dziecko nawet nie przysz oby
> mi do g owy krzycze . ;)

> Tak ma by - p acz dziecka ma za zadanie wytr ca rodzica z poczucia
> komfortu. :)
>
> Ewa

He..he, nie tylko, starzy ludzie w Beskidzie Niskim mawiali: "Co
wrzośnie, to urośnie" gdyż wrzeszcząc dzieciak nabierał powietrza w
płuca (róśł w "oczach") i wrzeszczał - dzięki czemu rozwijał swój
układ oddechowy, a zwłaszcza płuca...
Krzyk wyrabia charakter... :-))) Takze u rodziców.
Chciałbym, aby Sylinek krzyczał w mojej obecności...

19. Data: 2008-12-31 11:16:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 31 Dec 2008 03:42:21 +0000 (UTC), Himera napisał(a):

> niektorzy nie sa, a rodzicami sie stali. patologia.

No, niektórzy tak. Ale podejrzewam, że oni się tyle nie zastanawiają, co
Ty. Oni się nad niczym nie zastanawiają, a w każdym razie na niczym, na
czym własnie by należało... No i własnie na tym polega patologia, która
pociaga potem za soba następne.

> jak mozna na to patrzec jak na cuda? widzisz, ja nie rozumiem. a ty rozumialas
> zanim mialas dzieci?

Czy ja mówie, że "rozumiałam, zanim"?
Teraz mówię o tym "po", ale zrozumiałam "w trakcie" :-)

Też zrozumiesz "w trakcie", choć teraz ani-ani, nie bój żaby. Na tym
własnie polega ten Cud.
Owo "rozumienie" zaczyna się w czasie ciąży, m.w. po pierwszym ruchu
dziecka. Od tej pory chodzi się jak w transie - ja sobie nawet sesję na
studiach odpuściłam wtedy (czego nikomu, oczywiście, nie polecam), po
prostu wszystko odpływa, liczysz się tylko ty i dziecko - full kontakt.
Piękne. Zobaczysz.
:-)

20. Data: 2008-12-31 11:18:23

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak ma działać płacz dziecka: negatywnie.

Taka bojaźń to dobre rokowanie dla ciebie jako rodzica IMHO.

Kwestia tylko czy się jej poddasz, i tylko na niej poprzestaniesz,
czy raczej będąc otwartą na możliwość znalezienia się w roli rodzica
dasz sobie szansę na spełnienie.

BTW jeśli to 1-sze, to kiedyś będziesz tego żałować. ;)

Bycie rodzicem nie jest wcale takie straszne jak sie czasem może
wydawać.
Chodzi w nim o otwartość na pomoc małemu-komuś w wejściu w fazę
samodzielności, czyli dorosłości.
Bardzo szlachetne zajęcie, nawet jeśli trudne, to nie nadzbyt trudne
IMHO, przynajmniej dla człowieka.

--
CB

Użytkownik "Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> placz dziecka dziala na mnie w sposob bardzo negatywny.
>
> chyba boje sie byc zlym rodzicem.

W przeddzień Nowego Roku...
DO POLAKOW !!!
Re: Nigdy...