dzieci mordercy

11. Data: 2008-07-07 11:51:17

Temat: Re: dzieci mordercy
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz dyskutować, czy tak-tylko d*pę zawracasz?

Napisz coś merytorycznego to może coś-pogadamy.

--
CB

12. Data: 2008-07-07 14:58:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW stawiam tezę, że każdy kto "dla zabawy" w dzieciństwie co najmniej
wyrywał muchom skrzydełka, zamykał trzmiele w pudełkach od zapałek,
czy też łapał i zmykał np w słoiku koniki polne, albo świetliki, albo "bawił
się"
w łapanie kijanek, był wychowywany zgodnie z zasadami "kultury" klapsomanii
jaka była i jest "normą" w PL.
Te dzieciaki zrobiły _dokładnie_ to samo co wyliczyłem powyżej, tylko z
psem.

Czym zatem różnią się od dzieci sprzed 30 czy 50 lat?
Praktycznie: niczym realnie szczególnym IMHO - tak jak kiedyś tak i teraz
"bawią sie" w przemoc i agresję naśladując swoich rodziców.

--
CB

13. Data: 2008-07-07 15:20:48

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> "bawił się"
> w łapanie kijanek, był wychowywany zgodnie z zasadami "kultury" klapsomanii

a czy to działa w drugą stronę?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

14. Data: 2008-07-07 15:22:08

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> [...]
> "bawił się"
> w łapanie kijanek, był wychowywany zgodnie z zasadami "kultury"

GWno prawda, na całym świecie dzieci to robią, nawet te nie klapane, to jest
poznawanie świata, poznawanie granic bólu i reakcji, także innych
organizmów. Dzieci nie nauczone w dzieciństwie odczuwania bólu zadanego
choćby przez mamuśkę wbiją ci nóż w brzuch i poczekają aż uruchomi ci się
kolejny restart.

15. Data: 2008-07-07 15:27:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, ale brakuje jakiegoś uzasadnienia.
Np skąd się wzięła teza, że "na całym świecie dzieci to robią".

Dopisz uzasadnienie i wtedy ~pogadamy.

Panie "g*no prawda".
Powaga. ;)

16. Data: 2008-07-07 15:28:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem twojego pytania.
Najlepiej podaj jakiś przykład.

--
CB

17. Data: 2008-07-07 15:34:28

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> OK, ale brakuje jakiegoś uzasadnienia.
> Np skąd się wzięła teza, że "na całym świecie dzieci to robią".
>
> Dopisz uzasadnienie i wtedy ~pogadamy.

A popracuj sobie sam (-a), znam lepsze zajęcia np. pooglądać sobie mature
porn...

18. Data: 2008-07-07 15:35:00

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, przyjmuję, że nie dasz rady uzasadnić swoich "rewelacji".

I słusznie.
Mógłbym pokazać, że twoje tezy są mniemanologią bez pojęcia
i niczym więcej, ale skoro wymiękłeś tak łatwo, to sobie daruję.
Sorry. ;)

19. Data: 2008-07-07 16:48:05

Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam się, że nie zrozumiałeś mojej odpowiedzi.

Ok, przeczytałem inne wypowiedzi. Myślałem, że popierasz tą "mentalność", o
której napisałeś.

spider.

20. Data: 2008-07-07 16:53:39

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Nie rozumiem twojego pytania.
> Najlepiej podaj jakiś przykład.

czy wszyscy któzry dostawali klapsy tak robią

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

BOLSZEWIZM PARCHACKI...
gwalt psychiczny