dzieci mordercy

1. Data: 2008-07-05 09:00:09

Temat: dzieci mordercy
Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1783270,11,item.html

powiedzcie mi czego brakuje Tym dzieciakom?
Czy jakby zamknac ich rodzicow na 3 miesiace, to by troche obudzilo
rodzicow?
Grzegorz Brycki

2. Data: 2008-07-05 09:20:53

Temat: Re: dzieci mordercy
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rodzice mordują w dzieciach godność i nie widzą w tym nic złego,
a później dzieci dla zabawy morduja psa i nie widzą w tym nic złego,
albo bawią sie w gwałt na koleżance na oczach całej klasy, aby
ją ukarać i też nie widzą w tym nic złego, podobnie jak ich rodzice.

A dzieje sie to wszystko dzięki mentalności np takiej:
" BRAWO !!! a rząd pracuje by nie "bić" dzieci przy metodach
wychowawczych Strach pomysleć co wyrośnie z tych dzieci................"

PS: wszystko IMHO oczywiście.

--
CB

3. Data: 2008-07-05 09:21:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2008-07-05 21:52:32

Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> " BRAWO !!! a rząd pracuje by nie "bić" dzieci przy metodach
> wychowawczych Strach pomysleć co wyrośnie z tych dzieci................"

Wiesz co straszne ogólnikiami piszesz. Chodzi Ci o to, że powinno być
"jak dawniej" i uważasz, że to wychowanie dzieci jest winne i nie
dostrzegasz tego, że dawniej wystarczyły zwykłe metody ponieważ dzieci
były "drażnione" 2 bodźcami na tydzień a dzisiaj jest ich 400? Że stare
metody wychowawcze zawodzą, i faktycznie jedyną metodą wychowawczą jest
to, by jednak poświęcać dziecku więcej czasu, budować wrażliwość (nie
przez bicie) przez rozmowę? Czy jak.

Grzegorz Brycki

5. Data: 2008-07-05 22:05:15

Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl>

> " BRAWO !!! a rząd pracuje by nie "bić" dzieci przy metodach
> wychowawczych Strach pomysleć co wyrośnie z tych dzieci................"

Nie widzę związku. Mnie rodzice nie "bili" i też czeka mnie podpalenie psa?
Tak naprawdę to nie pamiętam, żebym był w jakiś sposób karany i jednak coś
ze mnie wyrosło.
Może to właśnie tamte dzieciaki były "bite"?
W mojej opinii za daleko wysuwasz wnioski idące z pewnego schematu
wychowania, nie wiedząc akurat jak było w tym przypadku.

spider.

6. Data: 2008-07-07 09:57:15

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie są ogólniki.

Pytałeś czego brakuje tym dzieciom.

Odpowiadam: IMHO brakuje im poczucia, że godność i szacunek
dla innych istnień jest wielką wartością, oraz jest nienaruszalna
i nietykalna.

Zamiast tego wpojono tym dzieciom, że odzieranie innych istnień
wokoło z godności i przemoc (zwłaszcza wobec słabszych) jest
"normalne" i OK i one się tego nauczyły poprzez stosowanie wobec
nich kar cielesnych (w najlepszym razie: klapsów).
Taką mamy w PL kulturę w odniesieniu do wychowywania dzieci
(notabene: psią_kulturę) i wszyscy w mniejszym lub większym
zakresie albo tę "naukę" stosujemy, albo się z nią stykamy nawet
jeśli uznajemy PL-klapsomanię za patologię.

Jeśli faktycznie interesuje cię odpowiedź na pytanie, które postawiłeś,
to zastanów się nad tym o czym napisałem.

A jeśli nie, i wolisz zamiast odpowiedzi np pierdu-pierdu albo ble-ble-ble,
to oczywiście nie musisz. :)

7. Data: 2008-07-07 09:58:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obawiam się, że nie zrozumiałeś mojej odpowiedzi.

Hint: tamte dzieci "były bite".

--
CB

8. Data: 2008-07-07 11:04:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A skąd ty możesz o tym wiedzieć?

Wydaje ci się.
No niestety.

--
CB

9. Data: 2008-07-07 11:06:22

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message

Do dupy twoja klapsologia.
Z klapsami (niewiele) wychowałem dzieci z zasadami.
Bez klapsów wyrośnie tałatajstwo bez zasad.

10. Data: 2008-07-07 11:42:44

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
>A skąd ty możesz o tym wiedzieć?