gwalt psychiczny

1. Data: 2008-07-05 09:17:31

Temat: gwalt psychiczny
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gdybym pragnal wladzy-to pewnie tak,lub w innych okolicznosciach
staralbym sie znalezc srodki broniace ludzi przed takimi penetracjami.

2. Data: 2008-07-05 19:01:08

Temat: Re: gwalt psychiczny
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> gdybym pragnal wladzy-to pewnie tak,lub w innych okolicznosciach
> staralbym sie znalezc srodki broniace ludzi przed takimi
penetracjami.

Komu i na co odpowiadasz?

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2008-07-05 20:08:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
> U?ytkownik "glob" napisa?:

> penetracjami.
>
> Komu i na co odpowiadasz?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha>dzieki za pomoc od niedawna mam w telefonie internet i wiele
rzeczy robie wspak lub na opak.Jezeli chodzi o ta 14-stke ,bylo dosc glosno -Ksiadz i
paru wyznawców przez pól polski jezdzilo za dziewczyna w ciazy po gwalcie
,utrudniajac dokonanie zabiegu usuniecia,bo ich zdaniem kobieta to taki
przedmiot,który sie naciska i wylatuje dziecko-Agata.

dzieci mordercy
BOLSZEWIZM PARCHACKI...
gwalt psychiczny
gwalt psychiczny