dziecko 4 tygodnie a kąpiel

1. Data: 2009-07-24 09:03:33

Temat: dziecko 4 tygodnie a kąpiel
Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka powinna być temperatura w pomieszczeniu kąpiąc malucha?
chodzi o optymalna dla zdrowia dziecka?

2. Data: 2009-07-26 19:09:39

Temat: Re: dziecko 4 tygodnie a kąpiel
Od: jacek_placek_01 <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

22 st C
a woda tak raczej chłodniejsza niz za ciepła dla ręki, ogolnie sprawdz
łokciem czy nie jest jakaś nieprzyjemna.
Ja polecam chłodny wychów cieląt.
Moje pierwsze dziecko w wieku blisko 4 lat katar przechodzi 2 dni,
kaszlała raz. Antybiotyków nie widziała. Kiedy nas z żoną rozkładało to
ona była zdrowiusieńka.
Młodsze w tej chwili 9 miesięcy tez sie zdrowo chowa.
Mamuśka niech dobrze karmi piersią i sama je sporo masła to będzie
dziecko jak dzwon zdrowe :)

3. Data: 2009-07-28 11:03:45

Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Młodsze w tej chwili 9 miesięcy tez sie zdrowo chowa.
> Mamuśka niech dobrze karmi piersią i sama je sporo masła to będzie

pytam bo w rodzinie jak kąpią malucha nagrzewaja farelką do ponad 30stopni

kiedy pokojowa temp jest 26

4. Data: 2009-07-28 15:58:52

Od: jacek_placek_01 <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

biedne dziecko ;)

a swoją droga to maluchy maja specjalną tkankę tzw. brunatną tłuszczową
której podstawowym zadaniem jest produkowanie ciepła dla małego
organizmu, więc dzieciak praktycznie nie jest w stanie się jakoś
znacząco wychłodzić.
Ja u swojej córci w pierwszych 3 latach życia nie zauważyłem objawów
wychłodzenia jak choćby gęsia skórka. A bywało że siedziała sobie w
wanience z zimną wodą i wcale nie chciała wychodzić. Mi do tej wanny nie
chciało się ręki bez obrzydzenia wkładać :)

Mam zamiar wytoczyć sprawę lekarzowi prowadzącemu.
Aparat na zęby
Cukromocz bez cukrzycy
Usuwanie brodawki
Torbiel podpajęczynówkowa