Mam zamiar wytoczyć sprawę lekarzowi prowadzącemu.

1. Data: 2009-07-24 03:03:56

Temat: Mam zamiar wytoczyć sprawę lekarzowi prowadzącemu.
Od: s609 <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Dwa tygodnie temu miałem wypadek - nie pytajcie jakie i co mam
uszkodzone, to nie jest ważne. Trafiłem do szpitala, w którym mnie
"posklejano" i "poskładano". Po tygodniu obserwacji w końcu
wypuszczono mnie do domu wraz z pęczkiem recept.

Mam wątpliwości co do przepisanego mi jednego leku, jest nim FRAGMIN
(dalteparinum natricum) aplikowany poprzez wstrzyknięcie podskórne.

Powiedziano mi, że jest on niezbędny i mam go zażywać - ok,
pomyślałem. Stosuje się w zapobieganiu krzepnięciu krwi i tu się,
kurwa wasza mać, pojawia moje pytanie: czy po prostu nie mogę sobie
opierdolić ze szwagrem 0,7 na łebka, na rozrzedzenie krwi? Efekt
będzie taki sam.

Pozdrawiam, s...@o...pl

2. Data: 2009-07-24 08:20:14

Od: krzysiek82 <k...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

s609 pisze:
> [...]
> kurwa wasza mać, pojawia moje pytanie: czy po prostu nie mogę sobie
> opierdolić ze szwagrem 0,7 na łebka, na rozrzedzenie krwi? Efekt

Kurde jak ja lubię takich wszystko wiedzących, jak Ci nie pasuje to się
sam lecz ale jak fikniesz to miej pretensje tylko do siebie. Sprawę
możesz wytoczyć sobie za brak kultury.

--
krzysiek82

3. Data: 2009-07-24 17:58:06

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

s609 pisze:
> [...]
> kurwa wasza mać, pojawia moje pytanie: czy po prostu nie mogę sobie
> opierdolić ze szwagrem 0,7 na łebka, na rozrzedzenie krwi? Efekt

Znakomity pomysł. Jak najbardziej możesz zastosować kurację zastępczą ze
szwagrem!
A co Ci będzie jakiś konował ze szpitala mówił jak się masz leczyć! ;>

--
pozdrawiam MSPANC'owo ;)
STranger

Aparat na zęby