dzien papieski

81. Data: 2008-10-18 17:10:53

Temat: Re: dzien papieski
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka pisze:

> A co, też Ci powiedzieli, że dziecko może nie chodzić na religię, ale będzie
> miało problemy z innymi przedmiotami ? Bo jak ja taki tekst usłyszałam to
> ledwo się powstrzymałam przed zemdleniem. Ale moje dziecko na wsi uczęszcza
> do szkoły...

do mnie bezposrednio nie, ale takie teksty i podobne padaly z ust
siostry a rozmowa z wychowawczynia w trzeciej klasie byla nieskuteczna

--
The Gnome

82. Data: 2008-10-18 17:12:07

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Oct 2008 18:48:15 +0200, JoAsienka napisał(a):

> ale wolałabym,
> żeby mnie jednak przy zapisywaniu do szkoły zapytano o chodzenie na religię
> i żebym miała wybór na przykład etyki.

To powalcz ze szkołą, u nas na religię trzeba się zapisać, a na początku
robiło się listę chętnych na etykę. I....... nie było nikogo, chociaż są
osoby nie chodzące na religię, ale po co mieć jeszcze jeden przedmiot do
nauki, jak można nie mieć nic.
--
waruga

83. Data: 2008-10-18 17:19:21

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Oct 2008 18:48:15 +0200, JoAsienka napisał(a):

> ale jak już
> chodził w 0 i I klasie, to trudno, żebym mu w II zabroniła chodzić na
> religię i przygotowywać się do I Komunii, a zresztą jak to sobie wyobrażasz,
> wszyscy się przygotowują, są zwalniani z lekcji, a jedno nagle ni z gruszki
> ni z pietruszki nie będzie miało akcji "prezenty i wielka impreza" (bo nie
> oszukujmy się, niewiele dzieci w wieku 9 lat ma pełną świadomość I Komunii
> Świętej)

A o jakim zwalnianiu z lekcji piszesz??
Ja chodziłam na religię w II klasie do salek, ale grupę stanowiła moja
klasa więc i wtedy rozmawiało się w szkole o komunii, sukienkach prezentach
i też mieliśmy kolegę, który na religię nie chodził i jakoś problemu z tego
nie robił.
Moje dziecko było we wczesnej komunii, więc w chwili gdy szła jego klasa
też powinien być wyizolowany, bo nie chodził z nimi na próby.

Jakoś nie przekonują mnie te tłumaczenia, że mam swoje poglądy, ale dziecko
"z masą", bo może mieć traumę. Mam nieodparte wrażenie, że to właśnie jest
uczenie dzieciaka tego, że nieważne są poglądy, ważne by iść z tłumem, by o
nas nie mówili.
--
waruga

84. Data: 2008-10-18 17:22:42

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> do mnie bezposrednio nie, ale takie teksty i podobne padaly z ust
> siostry a rozmowa z wychowawczynia w trzeciej klasie byla nieskuteczna

aa, i mieszkam w miescie stutysiecznym (no prawie :) ale szkola jest
malutka co bylo glownym plusem jak tam zapisywalismy dziecko do
pierwszej klasy, nawet walczylismy aby miasto tej placowki nie
zlikwidowalo, sa dwie do trzech klas w kednym roczniku od 1 do 6 klasy,
obecnie w corce klasy jest 24 dzieciakow, ludzie zaczeli uciekac ze
szkoly z dziecmi od 3 lat jak zmienila sie dyrekcja, w ciagu tych trzech
lat szkola zaczyna sie robic coraz gorsza

--
The Gnome

85. Data: 2008-10-18 17:23:32

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Oct 2008 13:21:46 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> badz sprawiedliwa, i spojrz (znaczy juz spojrzalas) na nastawienie bojowe
> wyslannika obozu przeciwnego :)

To w takim razie po co ta uwaga, skoro już spojrzałam?? (czyżby z powodu
Paulinki w wątku mentalnym, chciałaś mi udowodnić, że ja tak tylko jedną
stronę medalu widzę?) Bo raczej nie wysłało Ci się zanim zauważyłaś, że na
inną stronę też spojrzałam.
--
waruga

86. Data: 2008-10-18 17:26:00

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Oct 2008 19:15:08 +0200, JoAsienka napisał(a):

> A w klasie jest kupa
> osob, ktorzy chodza, bo sie bali powiedziec, ze im nie pasuje.

No, ale czyja to wina?? Ludzie dorośli boją się wypowiedzieć swoje poglądy,
a potem skarżą się wszem i wobec, że im się coś narzuca.

--
waruga

87. Data: 2008-10-18 17:26:31

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> [...]
> stronę medalu widzę?) Bo raczej nie wysłało Ci się zanim zauważyłaś, że na

OMG a cóż ja takiego strasznego uczyniłam, że jestem wywoływana do
tablicy, bo za cholerę nie mogę załapac?

--

Paulinka z dzieckiem chodzącym na religię, chociaż mnie nikt o zgodę nie
pytał

88. Data: 2008-10-18 17:28:51

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Oct 2008 19:22:42 +0200, gazebo napisał(a):

> sa dwie do trzech klas w kednym roczniku od 1 do 6 klasy,
> obecnie w corce klasy jest 24 dzieciakow,

I to jest "luksus" szkoły społecznej?? Znam szkoły państwowe, w których są
grupy po 22 osoby i również 2, 3 klasy w roczniku, bo więcej dzieci nie ma.
Gdyby to był jedyny atut takiej szkoły społecznej, a do tego szkoła
sprawiałaby mi stale problemy, to bym dawno dziecko zabrała.
--
waruga

89. Data: 2008-10-18 17:30:39

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Oct 2008 19:26:31 +0200, Paulinka napisał(a):

> OMG a cóż ja takiego strasznego uczyniłam, że jestem wywoływana do
> tablicy, bo za cholerę nie mogę załapac?

Ty nic, to ja otrzymałam reprymendę, że nie zwróciłam Ci uwagi na jakieś
tam słowa, a czepiałam się innej osoby, to było niesprawiedliwe, bo byłyśmy
po jednej stronie.
--
waruga

90. Data: 2008-10-18 17:33:07

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> [...]
> Gdyby to był jedyny atut takiej szkoły społecznej, a do tego szkoła
> sprawiałaby mi stale problemy, to bym dawno dziecko zabrała.

spolecznej? to jest szkola panstwowa, ktorej dyrektorka zostala pani
bedaca dyrektorka jednoczesnie szkoly "spolecznej", jak sie nie da
zlikwidowac szkoly to zawsze mozna ja zniszczyc w inny sposob, prawda?

--
The Gnome

Miejsce na 7-me urodziny w Poznaniu i ok.
plan rodzicow
14 października
dzień edukacji narodowej - prezenty dla nauczycieli - co i jak?
mam talent