dżinsy z chińskim smokiem.

1. Data: 2006-01-18 14:25:09

Temat: dżinsy z chińskim smokiem.
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam i nie mogę znaleźć.
Widziałam na pewnej osobie, ale wstydziłam się obcej babki gonić i pytać
gdzie kupiła spodnie z duzym chińskim smokiem wyszytym na pupie. :-)
Może ktoś widział i wie, gdzie szukać? W sieciowcach, na bazarkach, w
butikach, może jakieś sklepy internetowe?

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

1. Data: 2006-01-18 15:39:26

Temat: Re: dżinsy z chińskim smokiem.
Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup zwykłe dżinsy i sama wyszyj.

Aga

1. Data: 2006-01-18 18:34:46

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnesdz" <a...@B...pl> napisał w wiadomości
> Kup zwykłe dżinsy i sama wyszyj.

Jasne, a te zwykłe, pierwej sobie sama uszyję z własnoręcznie utkanego
dżinsu. :-)

--
Edyta Czyż

1. Data: 2006-01-18 18:57:48

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 18 stycznia 2006 19:34 użytkownik
Sowa, sącząc kawkę, wyklepał:

> Jasne, a te zwykłe, pierwej sobie sama uszyję z własnoręcznie utkanego
> dżinsu. :-)

Nie zapomnij o samodzielnym ufarbowaniu tego dżinsu :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2006-01-18 20:34:44

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> Nie zapomnij o samodzielnym ufarbowaniu tego dżinsu :)
>
> Krusz.
i wytarciu ;) szczoteczka do zebow jak znalazl:)

..::Mehi::..
<<mehi.hk.pl>>

1. Data: 2006-01-19 08:51:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> Nie zapomnij o samodzielnym ufarbowaniu tego dżinsu :)

Jak dojdziecie do sadzenią bawełny, to mogę wam udostępnić kawałek
ziemi pod uprawę ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2006-01-19 12:28:06

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Jak dojdziecie do sadzenią bawełny, to mogę wam udostępnić kawałek
> ziemi pod uprawę ;)

najpierw nasionka trzeba wyprodukowac ;)

..::Mehi::..
<<mehi.hk.pl>>

1. Data: 2006-01-19 13:18:29

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

No na dobry początek można je sprowadzić (najbliżej chyba w Egipcie) i
rozpocząć własną produkcję.

Aga

1. Data: 2006-01-19 13:19:38

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, będą jedyne w swoim rodzaju ;)
Poważnie mówiłam o wyhaftowaniu, bo sama takie rzeczy robię. :)

Aga

1. Data: 2006-01-19 16:18:45

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Jan 2006 09:51:06 +0100, Krystyna Chiger napisał(a):

> Jak dojdziecie do sadzenią bawełny, to mogę wam udostępnić kawałek
> ziemi pod uprawę ;)

Jak będziecie marzyć o czymś lnianym to oprócz ziemi mogę dorzucić sadzonki
tegoż. Zielsko na farbki też się znajdzie.

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/