dziobanie

51. Data: 2008-12-15 12:50:55

Temat: Re: dziobanie
Od: "MagdalenaST" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message
news:gi2r2d$ppd$1@news.albasani.net...

.
> Niestety dwa scierwa przyczynily sie do rozjebania 2-3 grup, przez swoje
> blogowo-chujowe wpisy o kapuscianych dokonaniach.
> Dopoki osoby takie jak aicha i myszka beda odpisywac tym osobom, zapomnij
> Magda, ze tutaj bedzie porzadek.
> Jak nie bedzie sie tepic debili, ktorzy im odpisuja, to mozna powiedziec,
> ze ta grupa juz nie istnieje.

Mam wrazenie ze glownie Ty i tobie podobne trolle odpisuja. I o ile robienie
kiszonej kapusty jakis zwiazek z kuchnia ma, to ten syf, ktory z siebie
wylewasz, kompletnie nie.

Magda

52. Data: 2008-12-15 18:46:59

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MagdalenaST" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak w takim razie rozszfrowac Twoje bluzgi? Jesli emotki Ikselki sa takie
> wymowne i swiadcza o jej rozchwianiu emocjonalnym to co mowic o
> Tobie...Musisz byc strzepkiem nerwow. Zalosna kreatura kompletnie nie
> radzaca sobie z wlasna frustracja i cala (przyznam niemala) energie
> wylewajaca jad na usnecie.

Jestes tepa jak widac, no ale nie moja to wina.
Gdybys myslala, moze bys cos pojela, a tak jestes zwykla bezmozga pizda
jakich wiele.
Mozesz wypierdalac.

PS. Lizesz jej rowa?
--
Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

53. Data: 2008-12-15 18:48:55

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wrazenie ze glownie Ty i tobie podobne trolle odpisuja. I o ile
> robienie kiszonej kapusty jakis zwiazek z kuchnia ma, to ten syf, ktory z
> siebie wylewasz, kompletnie nie.

No i kurwa chuj cipo?
Siedze juz troche lat w usenecie.
Czy przeze mnie ktos przestal pisac na grupy? Przyczynilem sie w jakims
stopniu, ze ktos przestal na dobre na nie pisywac, chociaz wczesniej
naprawde czesto je odwiedzal i sie udzielal?
Raczej nie, wiec stul kurwa ryj jak juz wspomnialem i wypierdalaj, jak juz
takze wspomnialem.
--

DZIKI...
Zlew Deante Reflex