dziś mam urodziny 2.12.

1. Data: 2002-12-02 10:25:14

Temat: dziś mam urodziny 2.12.
Od: a...@i...pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

Dziś są moje urodziny więc miło mi będzie gdy dostane od was w prezencje
lakieś ciekawe przepisy kulinarne.
pozdrawiam Aga

Powiedz sobie dobre "Dzien dobry"! >>> http://link.interia.pl/f168b

1. Data: 2002-12-02 10:49:46

Temat: Re: dziś mam urodziny 2.12.
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 2 Dec 2002 11:25:14 +0100 I had a dream that Aga <a...@i...pl> wrote:

>Dziś są moje urodziny więc miło mi będzie gdy dostane od was w prezencje
>lakieś ciekawe przepisy kulinarne.

Wszystkiego naj!!!

Hmmm a przepis... umiesz robić jajecznicę? ;-)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-12-02 11:23:03

Od: "Kleopatra" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zatem wszystkiego najlepszego...
monia

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@U...onet.pl>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> [...]
>
> Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
> nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

---

1. Data: 2002-12-02 11:24:00

Od: "Aseti" <n...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Dziś są moje urodziny więc miło mi będzie gdy dostane od was w prezencje
> lakieś ciekawe przepisy kulinarne.
> pozdrawiam Aga
100 lat! i wszystkiego przepysznego :)))

A co do przepisów, to nie znam na pamięć, mam w domku spisane.
Ewentualnie podeślę coś przy okazji

Pozdrawiam
Aseti
--
Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,

1. Data: 2002-12-02 13:00:24

Od: "attena26" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez, ciekawe czy ten sam rocznik? bo moj jest wysmienity:)
aneta

1. Data: 2002-12-02 13:18:59

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Aga" <a...@i...pl>
Dziś są moje urodziny więc miło mi będzie gdy dostane od was w prezencje
lakieś ciekawe przepisy kulinarne.
pozdrawiam Aga

Witaj Siostro w Zodiaku :-)
Przypomnialam sobie, ze obiecalam przepisy na salatki z pora.
Beda jak znalazl i jest nadzieja, ze beda gosciom smakowac.

1. Dlugi bialy por [ilosc sztuk zalezna od ilosci osob]; 2-3 jajka na twardo na 1
szt. pora; duzy peczek zielonego, obowiazkowo
swiezego koperku [mozna zastapic tylko mrozonym], dobra smietana i majonez [ja daje 1
lyzke majonezu na dwie lyzki smietany -
wowczas kazda, nie tylko ta, salatka jest duzo lzej strawna]
wykonanie:
pokroic w cieniutkie plasterki por, posolic do smaku, dac szczypte cukru, wymieszac
przez podrzucanie wlasnymi paluszkami; nastepnie
dodac pokrojone w kostke jaja i czesc koperku, potem majonez i smietane, posypac
koperkiem, polozyc cwiartke/i jaja na wierzchu

2. dlugi bialy por [il. jak wyzej], starty ostry chrzan [1 lyzka na 1 szt pora],
czubata lyzka usmazonych borowek czerwonych na 1
szt. pora; rodzynki i pokruszone orzechy wloskie; do tego dobra kwasna smietana i
zielony koperek.
przygotowanie pora jak wyzej, do tego dajemy posiekany koperek [tylko dla wydobycia
aromatu pora], chrzan i borowki, rodzynki i
orzechy; mieszamy ze smietana.

Ta druga salatka naprawde swietnie pasuje do jasnych mies.
Ma byc ostro-slodka; slodycz borowek gasi smietana. Zadne zastepstwa czyms innym, bo
to juz nie to samo!
Smacznego :-)
Barbara

---

1. Data: 2002-12-02 16:13:41

Temat: Odp: dziś mam urodziny 2.12.
Od: "Zbychu" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

100 lat, 100 lat :):)
I mnostwa super zabaw w kuchni :)
Zbychu

1. Data: 2002-12-02 18:36:49

Od: a...@i...pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

> ja tez, ciekawe czy ten sam rocznik? bo moj jest wysmienity:)
> aneta
>
> Mój rocznik to 1979 r a pozatym to samych smacznych hwil ci życzę.
Aga

1. Data: 2002-12-02 19:41:58

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

O to rzeczywiscie ten najlepszy rocznik ;)))) ten sam co i moj ;))
Wszystkiego naj, duuuzej kuchni, wielu przepisow, braku zakalcow, i
niespalonych garnkow :)

Przepis hmmm ... ja mialam ochote dzis na salatke sledziowa, i zroblam ja,
matiasa pokroilam w wieksza kostke, do tego marchewki gotowanej starlam,
cebule mialam juz ze sledzi (byla przepyszna), dodalam ogorka kiszonego i
papryki konserwowej, jajko na twardo pokroilam w kostke i mymieszlalam to
wszytsko z majonezem
doprawione sola, pieprzem

Marta

1. Data: 2002-12-02 20:41:19

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To wszystkiego najlepszego i dosiego roku.

Aguś

pierniki gotowe!
Jak radzicie?
w sprawie przepisow na ciasta