dzisiaj dotarlo do mnie .. chyba mam problem

1. Data: 2002-05-14 21:17:32

Temat: dzisiaj dotarlo do mnie .. chyba mam problem
Od: "michal" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie. Ostatnio na jednym z wyjazdow z przyjaciolmi i moja druga polowa
okazalo sie ze spotkalem bardzo mila i z pozoru idealna dla mnie osobke...
Problem w tym, ze ze swoja dziewczyna jestem juz prawie 3,5 roku!! Do tego
stopnia zatracilem sie w nasz zwiazek ze nagle stanalem przed dylematem...
co ja wlasciwie robie. Swiezo poznana dziewczyna sie do mnie migdali
(dowartosciowalem sie troche) gdzies tam kreci sie moja luba i mysle sobie -
mam problem!! Po powrocie zaczalem sobie myslec o calej sytuacji - jednak
szybko jakos mi przeszlo i wrocilem do codziennych spotkan - czyli bez zmian
:-))). Dzisiaj sie dowiaduje, ze kolezanka z ktora sie zapoznalem chcialaby
sobie porozmawiac z moja panna na jakis (prawdopodobnie moj) temat tym
bardziej , ze moja luba podobno wylala sie przed nia, ze czasami w naszym
zwiazku sie nudzi i poza tym jest mloda (20 lat) i czuje sie troche juz
przytloczona tym wszystkim. Tak wiec brnac dalej boje sie troche ze dojdzie
do tego ze stane przed dylematem wyboru ktory chyba mnie zabije bo juz mam
troche problemow nie tylko czysto milosnych - jadnak co jak co osobistych.
Coz. W tej chwili jeszcze kontroluje cala sprawe tzn. "mloda kolezanka" jest
mi prawie obojetna jednak jakos jest inaczej.. Trudno jest mi to opisac, ale
wiem jedno NIE chce doprowadzic do swojego i innych dramatu :-)) Mam
nadzieje ze mi wybaczycie wylanie swoich mysli na grupe.. moze mi cos
doradzcie albo sie wypowiecie na ten temat - co robic???

Dzieki
Pozdr.
Michal - 22 lata

1. Data: 2002-05-14 21:27:10

Temat: Re: dzisiaj dotarlo do mnie .. chyba mam problem
Od: ".:Squall:." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> nadzieje ze mi wybaczycie wylanie swoich mysli na grupe.. moze mi cos
> doradzcie albo sie wypowiecie na ten temat - co robic???
^^^^^^
Chyba jesteś niepoważny.... przecież to ty najlepiej znasz sytuację i to
ty wiesz najlepiej co robić. Może masz wyrzuty sumienia (poczucie winy) i
prosisz innych by Ci powiedzieli, że jesteś okej? Czy to że Ci ktoś powie,
że jesteś okej, albo nie-okej zmieni prawdziwy twój obraz? A może nie jesteś
ani okej ani nie-okej?

Mogę Ci doradzić, rób co chcesz co nie zrobisz będzie dobrze i wiedz, że
właśnie tak miało być :>

1. Data: 2002-05-14 21:31:34

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:
[..]
> doradzcie albo sie wypowiecie na ten temat - co robic???

Zakończyć przebrzmiały związek i zacząć nowy.
Tego wymaga uczciwość względem siebie i tamtych dziewczyn.

pozdrawiam
Arek

--
Stowarzyszenie Twórców Internetowych
http://www.sti.org.pl

1. Data: 2002-05-15 06:53:11

Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 May 2002 23:17:32 +0200, michal napisał/napisała:
> wiem jedno NIE chce doprowadzic do swojego i innych dramatu :-)) Mam
> nadzieje ze mi wybaczycie wylanie swoich mysli na grupe.. moze mi cos
> doradzcie albo sie wypowiecie na ten temat - co robic???

Ja bym odczekal na Twoim miejscu :)
Zrobisz co zechcesz..

Sytuacja powinna sie wyjasnic.. pytanie tylko, czy Twoja obecna kobieta Cie kocha i
czy TY ja kochasz... :)

Chociaz jesli "ogladasz" sie za innymi i myslisz,ze cos moze wyniknac...
Zwiazek moze sie rozpasc..

Decyzja nalezy do Ciebie :) (qrde za duzo TV)
E-MAIL : p...@a...net Pawel -PAPIK- Pomorski
WWW: * http://www.ee.pw.edu.pl/~pomorskp *
GG: 70701

szybkie czytanie
IDC-10
Totalna zagadka...
No nie mogłem się powstrzymać..., czyli "psycholog w pomocy dla wszystkich"
Obrączka