dziura w umywalce

1. Data: 2002-08-22 22:08:34

Temat: dziura w umywalce
Od: " Natalia" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam sobie taką fajną podwójną umywalkę Roca Gemini. I teraz okazuje się,
że mam problem. Ta umywalka nie ma gotowych otworów na baterie, tylko takie
nawiercenia od dołu, ale nie na wylot, przeznaczone do wybicia ich.
W salonie, gdzie kupiłam umywalkę powiedzieli mi - każdy hydraulik to pani
zrobi.
Hydraulik powiedział mi - w życiu tego nie robiłem, boję, się, że co
uszkodzę, ale każdy płytkarz to zrobi.
Płytkarz powiedział mi - pierwszy raz w życiu coś takiego widzię, ja się tego
nie podejmę.
I co teraz mam zrobić ? Ratujcie !

Natalia

1. Data: 2002-08-23 04:51:57

Temat: Re: dziura w umywalce
Od: "Misianka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>uszkodzę, ale każdy płytkarz to zrobi.
>Płytkarz powiedział mi - pierwszy raz w życiu coś takiego widzię, ja się

Jeśli jesteś z Warszawy to na Bartyckiej na stałej wystawie budownictwa
chyba pawilon 42 robi takie rzeczy jeśli nie jestes z Warszawy to spróbuj w
zakładzie szklarskim ale musi to być profesjonalny zakład.

Pozdrawiam

Wojtek

1. Data: 2002-08-23 08:47:21

Od: "Gab" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Natalia" <n...@N...gazeta.pl> napisał(a) tak:
> [...]
> uszkodzę, ale każdy płytkarz to zrobi.
> Płytkarz powiedział mi - pierwszy raz w życiu coś takiego widzię, ja się

może weź innego hydraulika?
Wydaje mi się, że większość umywalek tak ma.
GS

1. Data: 2002-08-23 09:28:46

Od: "Chmiell" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawiercenia od dołu, ale nie na wylot, przeznaczone do wybicia ich.
> W salonie, gdzie kupiłam umywalkę powiedzieli mi - każdy hydraulik to pani

tak patrzac na Twoj problem zastanawiam sie czy przypadkiem ta umywalka jest
ceramiczna? Skad taki wniosek - jakis czas temu gdy moi szanowni rodziciele
kupili
sobie umywalke (tylko z gotowym otworem) i niestety okazalo sie ze ten otwor
jest trochu maly. Wpadlem na genialny pomysl ze moze wezme wierto i go
trochu
powieksze..... Jakiez bylo moje zdziwienie gdy podczas "odwiertu" leciały
regularne
wiory cus jak plastik...... A dodam ze na pierwszy rzut oka w zyciu bym
nie powiedzial ze umywalka jest "plastikowa" - byla ciezka jak cholera i
wygladala
jak ceramiczna.......

Pozdrawiam,
Chmiell

wanna jako kabina :)
Wyrowanianie terakoty i "barkietu"
Rysa na styku scianka k/g i sciana nosna
Za waski wjazd w garazu
Klimatyzacja - promocja jeszcze trwa!!!!!!!!!