dziurawiec

1. Data: 2002-09-03 18:06:42

Temat: dziurawiec
Od: "ad" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy to prawdw że zioła dziurawca pomagają na handrę, depresję i smutne dni?
Czy to działa jak marihuana?

1. Data: 2002-09-04 05:06:03

Temat: Re: dziurawiec
Od: "agugu" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Czy to prawdw że zioła dziurawca pomagają na handrę, depresję i smutne
dni?
> Czy to działa jak marihuana?

ale ci ktos pierdoły naopowiadał :-)
dziurawiec pomaga przy jakis problemach z zoładkiem
i innymi rzeczami w brzuchu
a działa jak ... zabarwiacz skóry jak sie go duzo napijesz
i bedziesz siedziec na słonku
to bedziesz miec plamy na skórze

oj....:-)

pozdr. agnieszka

1. Data: 2002-09-04 06:42:43

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"ad" <a...@w...pl> writes:

> Witam
> Czy to prawdw że zioła dziurawca pomagają na handrę, depresję i smutne dni?
> Czy to działa jak marihuana?

Nie dziala tak jak marihuana, przynajmniej od strony efektow.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-09-04 11:33:17

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ad" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy to prawdw że zioła dziurawca pomagają na handrę, depresję i smutne dni?

Dziurawiec to zioło zwane "lekiem na 100 chorób".
Między innymi pomocne w depresji, jest nawet lek "Deprim",
zawierający sproszkowany, tabletkowany dziurawiec.
Ostatnio jednak czytałam, że lepsze działanie antydepresyjne mają
wyciągi alkoholowe z dziurawca, które też są dostępne w aptece.
Nie należy ich zażywać w czasie dużej ekspozycji na słońce
(także solarium lub kwarcówka w czasie zażywania odpada),
ale w miesiącach jesienno-zimowych jak najbardziej wskazany,
nie widzę przeszkód.

> Czy to działa jak marihuana?

Nie:)). Jeśli szukasz czegoś takiego, to nie ten adres.
Zioła należy używać systematycznie przez jakiś czas,
na przykład zużyć jedno opakowanie nalewki,
zrobić przerwę ok. dwa tygodnie-miesiąc
i ewentualnie powtórzyć.
E.

1. Data: 2002-09-04 18:14:35

Od: "Becchino" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

> Nie dziala tak jak marihuana

Ciekawe, czy ktos kiedys palil dziurawiec :))

Karolina

1. Data: 2002-09-05 18:11:42

Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe, czy ktos kiedys palil dziurawiec :))

LOL :-)

Chyba założe w piwnicy przydomową plantację dziurawca.
A potem do szkoły handlować.
Przyjedzie policja
a ja im dziurawiec :-)

Ale może jakieś inhalacje???

pozdrawiam
PaLF

1. Data: 2002-09-06 21:56:23

Od: "Lukasy" <c...@d...wp.pl.sit> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Becchino <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al5vog$pa7$...@n...tpi.pl...
> Ciekawe, czy ktos kiedys palil dziurawiec :))

napewno...
znam goscia ktory susz z dębu próbował itp...

--
"Szukam i szukam, a tam wciąż pusto."
Lukasy: cosiarz (na) wp.pl

Survival
rodzeństwo
PILNE!!!Jak sobie radzic z "gorszymi dniami"czyli...
Czy ktoś może pomóc?