dziwactwa Fuksji

1. Data: 2007-06-02 19:23:33

Temat: dziwactwa Fuksji
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiona kilka lat temu miała biały kielich i koronę bladoróżową.
Później wszystko było ciemnoróżowe.
W tym roku jest jak Erika Frohmann
http://glebowski.eu/ODMIANY/bianie.htm
Jestem nią zachwycona.

Pozdrawiam, Barbara

2. Data: 2007-06-03 02:50:19

Temat: Re: dziwactwa Fuksji
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> wrote in message

> Kupiona kilka lat temu miała biały kielich i koronę bladoróżową.
> Później wszystko było ciemnoróżowe.
> W tym roku jest jak Erika Frohmann
> http://glebowski.eu/ODMIANY/bianie.htm
> Jestem nią zachwycona.

Mieliśmy wiele odmian - o stabilnych kolorach, lecz polubiły je
mączliki - ściągały z sąsiadujących szklarni - pryskanie nie na długo
pomagało. Maruda przestała je lubić i jedna za drugą wyginęły (nie tylko
fuksje w ten sposób załatwiła - "złe oko" - te rośliny, które jej "idą" to
te, które lubi...
Ciekawe, czy na korzeń też ma taki wpływ...

3. Data: 2007-06-03 15:47:27

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:

> Mieliśmy wiele odmian - o stabilnych kolorach

Moja też by miała stabilny kolor,
gdyby utrzymywać stałe PH podłoża.
Tym razem przy przesadzaniu sypnęłam ziemi kompostowej,
którą odkwasiłam "na oko" wapnem budowlanym :-)

, lecz polubiły je
> mączliki - ściągały z sąsiadujących szklarni -

Musiałabym wyciąć tawuły pod oknem, bo w sierpniu
są oblegane przez mączlika choć szklarni w mieście nie widać.
Są lata, gdy mączlik niszczy na działce cukinie.....
Może potraktuj wszystko napalmem, bo jak nie mączlik
to wije drewniaki albo zagrażające drzewom boczniaki itd. :-)

Barbara

4. Data: 2007-06-03 16:11:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może potraktuj wszystko napalmem, bo jak nie mączlik
> to wije drewniaki albo zagrażające drzewom boczniaki itd. :-)

No proszę, radykalna jesteś - taka to mi się podoba...
Oczy też napalmem?

gleba "kretolubna?";))
Dziwactwa róży
za dużo wody?